اجرای کامل طرح قرنطینه در ماسوله

به گزارش مجله نازلارا، رئیس شورای شهر ماسوله از عدم پذیرش مسافر و جهانگرد در این شهر تاریخی اطلاع داد و گفت: این اقدام برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می گردد.

اجرای کامل طرح قرنطینه در ماسوله

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر رضوان عسگرپور با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بعد از اعلام و مشاهده نخستین موارد ویروس کرونا در گیلان، شهرداری و شورای شهر ماسوله از پذیرش جهانگرد و مسافر در این شهر تاریخی خودداری می نمایند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مسئولان شهرستان فومن ورود به ماسوله به صورت 24 ساعت ممنوع شده است، تأکید کرد: در حال حاضر جهانگرد حتی در گیلان نیز پذیرفته نمی گردد.

رئیس شورای شهر ماسوله در ادامه با بیان اینکه اقدامات لازم نیز در زمینه ضدعفونی کردن معابر و خیابان و حتی در و پنجره خانه های شهر تاریخی ماسوله نیز صورت گرفته است، ادامه داد: در برنامه زمان بندی شده اداراتی همانند پایگاه میراث فرهنگی، شهرداری و کلانتری و باشگاه ورزشی و کتابخانه نیز ضدعفونی شده است.

وی با بیان اینکه کسبه بازار ماسوله نیز با همکاری با شهرداری ماسوله مغازه های خود را بستهاند تا بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم، بیان نمود: در چند روز آینده نیز ماسک و دستکش و مواد شوینده نیز در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 304

به "اجرای کامل طرح قرنطینه در ماسوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای کامل طرح قرنطینه در ماسوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید