انصارالله: اظهارات گریفیث بسیار شبیه تهدیدات ائتلاف متجاوز است

به گزارش مجله نازلارا، وزیر رسانه دولت صنعا وابسته به انصارالله خاطرنشان کرد، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن برای سرپوش نهادن بر استدلال های غلط رسانه ای نیروهای متجاوز مداخله می نماید. وقت کشی و عوام فریبی عربستان به هیچ راهکاری منجر نمی گردد و طرح هیئت ملی راهکار درست بحران جنگ یمن است.

انصارالله: اظهارات گریفیث بسیار شبیه تهدیدات ائتلاف متجاوز است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت المیادین، ضیف الله الشامی، وزیر رسانه دولت صنعا وابسته به انصارالله گفت، تمام خواسته دشمن متجاوز تشدید درگیری های نظامی است. ائتلاف سعودی با این ادعا که خواستار برقراری صلح است به دنبال گمراه سازی افکاری عمومی دنیا و یمن است.

وی به شبکه ماهواره ای المسیره وابسته به جنبش انصارالله گفت، مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن برای سرپوش نهادن بر استدلال های غلط رسانه ای نیروهای متجاوز مداخله می نماید.

الشامی که عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز هست، تاکید نمود، اظهارات فرستاده سازمان ملل بسیار شبیه اظهارات و تهدیدات سخنگوی ائتلاف عربی است و هیچ تفاوتی بین مضمون حرف های دو طرف نیست.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله اظهار داشت: افزایش تنش نظامی از زمان اعلام آتش بس کذایی بسیار بیشتر از دوره قبل از اعلام آتش بس بوده و ما حق پاسخگویی به تجاوزات گروه های متجاوز را طبق اصل بازدارندگی که نیروهای مسلح ما ترسیم نموده اند، داریم.

وی تاکید نمود: طرح هیئت ملی (انصارالله) تنها راهکار صحیح بحران است و تعلل و تحریف هیچ فایده ای ندارد. ما تنها راهکار فراگیر کامل که حاکمیت و استقلال یمن را حفظ کند، می پذیریم.

الشامی در سرانجام گفت: راهکار ما برای مقابله با گام های ائتلاف سعودی پایداری و بازدارندگی است.

پیش از این انصارالله یمن در قالب طرح صلحی پیشنهاد توقف حملات موشکی و پهپادی به عربستان را با شرط برداشتن گام متقابل از سوی ائتلاف سعودی مورد حمایت غرب مطرح نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 412

به "انصارالله: اظهارات گریفیث بسیار شبیه تهدیدات ائتلاف متجاوز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: اظهارات گریفیث بسیار شبیه تهدیدات ائتلاف متجاوز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید