خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: بازیکنانم هفته سختی را پشت سر گذاشته اند

به گزارش مجله نازلارا، مشهد- خبرنگاران- سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان با توجه به استعفای سرآسیایی سرمربی سابق این تیم گفت: بازیکنانم طی هفته گذشته به خاطر اتفاقاتی که روی داد، هفته سختی را پشت سر گذاشتند.

خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: بازیکنانم هفته سختی را پشت سر گذاشته اند

استفانو کوزین شنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال سایپا در مشهد افزود: نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما در 10 دقیقه آخر تیم سایپا ما را تحت فشار قرار داد ولی به بازیکنانم تبریک می گویم که تا سرانجام بازی به خوبی جنگیدند.

وی سایپا را تیم بزرگی توصیف کرد و ادامه داد: در نزدیک سرانجام رقابت های لیگ هستیم همه تیم ها به شدت در حال رقابت برای کسب جایگاه بهتر هستند، من مثبت نگر هستم و با وجود جایگاه سوم در جدول لیگ برتر به بازیکنانم اعتقاد دارم و معتقدم شرایط تیم بهتر خواهد شد.

کوزین همچنین گفت: از آن دسته مربیانی نیستم که علاقه به اظهار نظر در خصوص داوری داشته باشم اما شاید اعلام هفت دقیقه وقت اضافه نیمه دوم خیلی زیاد بود.

شکست مقابل شهرخودرو ناعادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا هم گفت: معتقدم اگر این بازی را مقابل شهرخودرو می باختیم عدالت نبود و خوشحالم که توانستیم یک امتیاز بازی را کسب کنیم.

ابراهیم صادقی افزود: پس از اینکه گل خوردیم به خوبی به بازی بازگشتیم و حتی موقعیت پنالتی به دست آوردیم اما به خاطر عملکرد خوب رحمتی پنالتی را از دست دادیم.

وی به کسب موقعیت های بهتر در نیمه دوم اشاره کرد و ادامه داد: تیم ما که بازیکنان جوانی دارد نتیجه خوبی به دست آورد، در مشهد بازی کردن مقابل این بایکنان باتجربه سخت است، سه بازی آینده برای ما حکم فینال است و امیدواریم در آن بازی ها حداکثر امتیاز را بگیریم چرا که لیاقت امتیاز بیشتر از این را داریم.

سرمربی تیم سایپا گفت: داوری بدون اشکال و اعتراض ها طبیعی بود و از فرایند قضاوت بازی رضایت داشتم.

وی همچنین از مساعدت مسوولان باشگاه شهرخودرو در خصوص تامین زمین تمرین برای تیم سایپا در مشهد تشکر کرد.

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل مهمان خود تیم فوتبال سایپا با نتیجه تساوی یک متوقف شد.

هم اکنون تیم شهرخودرو در جایگاه سوم و تیم سایپا در رده 12 لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 559

به "خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: بازیکنانم هفته سختی را پشت سر گذاشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: بازیکنانم هفته سختی را پشت سر گذاشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید