خبرنگاران پس از تساوی مقابل تراکتور؛ شاهین در آستانه سقوط قرار گرفت

به گزارش مجله نازلارا، تهران- خبرنگاران- جدال شاهین و تراکتور مانند دیدار رفت با تساوی بدون گل تمام شد تا شاهین شهرداری بوشهر در آستانه سقوط قرار بگیرد.

خبرنگاران پس از تساوی مقابل تراکتور؛ شاهین در آستانه سقوط قرار گرفت

به گزارش خبرنگاران، تیم های شاهین بوشهر و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهید نادر مهدوی از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.

شاگردان مهدی پاشازاده که به برد در این مسابقه احتیاج داشتند چند موقعیت در هر 2 نیمه روی دروازه حریف خلق کردند اما درخشش محمدرشید مظاهری مانع از گلزنی آنها شد. در سوی مقابل تراکتور بیشتر سعی در اداره بازی داشت و به این مهم نیز دست پیدا کرد.

با این نتیجه و با توجه به نتایج دیگری که تیم های پایین جدولی به دست آوردند شاهین با 22 امتیاز در آستانه سقوط قرار گرفت چرا که با منطقه امن در فاصله 2 هفته به سرانجام، پنج امتیاز فاصله دارند. در سوی مقابل تراکتور با 47 امتیاز، به خاطر تفاضل بهتر نسبت به فولاد در رده سوم باقی ماند.

یکی از نکات جالب توجه این بازی حمله عصبی بود که به ساکت الهامی سرمربی تراکتور دست داد و باعث شد او چند دقیقه ای روی نیمکت حضور نداشته باشد.

بدین ترتیب بازی شاهین و تراکتور مانند بازی رفت بدون گل تمام شد و حاصل تلاش این فصل 2 تیم در 180 دقیقه گلی در بر نداشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 611

به "خبرنگاران پس از تساوی مقابل تراکتور؛ شاهین در آستانه سقوط قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پس از تساوی مقابل تراکتور؛ شاهین در آستانه سقوط قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید