خبرنگاران پیست قایقرانی دزفول افتتاح شد

به گزارش مجله نازلارا، اهواز - خبرنگاران - رییس هیات قایقرانی خوزستان گفت: پیست کانوپولو قایقرانی شهرستان دزفول با حضور دبیر این فدراسیون افتتاح شد.

خبرنگاران پیست قایقرانی دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران این پیست روز یکشنبه با حضور رضا صابونچی دبیر فدراسیون و جلال دریس رییس هیات قایقرانی خوزستان افتتاح شد.

پیست یاد شده در ابعاد 30*16 در پارک ملت این شهرستان واقع شده است.

جلال دریس رییس هیات قایقرانی خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دزفول یک محل بسیار مناسب برای اردوهای قایقرانی است و می تواند به عنوان یک پایگاه خوب و ایده آل فدراسیون در رشته های مختلف قایقرانی مطرح باشد.

وی گفت: در جریان بازدید دبیر هیات از ظرفیت های این شهرستان، قرار است فدراسیون در این منطقه زیرساخت هایی فراهم کند تا به عنوان مرکزی برای اردوهای تیم ملی استفاده گردد.

رییس هیات قایقرانی خوزستان گفت: سال گذشته پس از خرید تجهیزات لازم در رشته کانوپولو، مکانی برای تمرین ورزشکاران در رودخانه کارون اهواز طراحی کردیم و اکنون تمرین قایقرانان در این مکان به خوبی در حال اجرا است.

وی عنوان نمود: ما ورزشکاران بسیار خوبی در این رشته داریم که با تمرین بیشتر می توانند جزو نفرات برتر کشور باشند.

دریس اضافه نمود: اولویت اول هیات قایقرانی خوزستان توجه به رده های پایه و آموزش قایقرانان استان است. بیشتر ورزشکارانمان نوجوان و جوان هستند و می توانند تا چند سال برای استان افتخارآفرینی نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 829

به "خبرنگاران پیست قایقرانی دزفول افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیست قایقرانی دزفول افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید