خروج نظامیان آمریکایی در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح در مجلس عراق امروز چهارشنبه به خروج شماری از تروریستهای آمریکایی از این کشور واکنش نشان داد.

خروج نظامیان آمریکایی در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: مصوبه مجلس عراق روشن است و آن خروج همه نیروهای خارجی از عراق که در راس آنها نظامیان آمریکایی قرار دارند، است. عقب نشینی نظامیان آمریکایی باید کلی باشد نه اینکه بخشی از نیروها خارج شوند.

علیوی تاکید نمود: دولت عراق ملزم به اجرایی کردن مصوبه است.

وی گفت: اینکه دونالد ترامپ گاه و بیگاه از خروج بخشی از نیروهای آمریکایی از عراق سخن می گیرد، به منظور اهداف انتخاباتی است. ترامپ قصد رساندن این پیغام به ملت آمریکا را دارد که از ماندن در عراق راضی نیست اما عکس آن عمل می نماید و خواستار حضور بلند مدت برای اجرای طرحهای خود در منطقه است.

این در حالی است که دقایقی قبل فرمانده تروریستهای سنتکام از خروج شماری دیگر از تروریستهای آمریکایی از عراق و رسیدن شمار آنها از 5200 نفر به 3000 نفر خبر داده بود.

فرمانده تروریستهای سنتکام اعلام نموده بود: ایالات متحده آمریکا نظامیانش در عراق را از 5200 نظامی به 3000 نظامی در ماه جاری میلادی کاهش می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 645

به "خروج نظامیان آمریکایی در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج نظامیان آمریکایی در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید