دادگان: کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال نمی شوم

به گزارش مجله نازلارا، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می گوید که قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ندارد.

دادگان: کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال نمی شوم

محمد دادگان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اینکه آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد یا خیر؟ گفت: خیر، من در انتخابات ثبت نام نمی کنم چون قرار نیست رئیس فدراسیون فوتبال با انتخاباتی سالم برگزیده شود.

وی اضافه کرد: برخی به دنبال مدیریت انتخابات فدراسیون فوتبال هستند و می دانم چگونه می خواهند انتخابات را مدیریت کنند تا گزینه مد نظر خودشان رای بیاورد.

دادگان با اشاره به تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال، شرح داد: پیش از این طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، فقط دو باشگاه حق داشتند در مجمع رای بدهند. کننده باشگاه قهرمان لیگ برتر و باشگاه نایب قهرمان می توانستند در انتخابات رای بدهند اما اکنون اساسنامه را تغییر داده اند تا 34 باشگاه متشکل از لیگ برتر و لیگ یک در رای گیری شرکت کنند.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در حال حاضر افرادی در حال دلالی هستند و با اعضای مجمع تماس می گیرند و می گویند به فلانی رای بدهید. البته من می دانم آن فرد کیست اما نامش را نمی خواهم بگویم.

وی در انتها گفت: نه شرع و نه عرف، نه اخلاق و نه فرهنگ اجازه نمی دهد انتخابات اینگونه برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 255

به "دادگان: کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگان: کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید