روسیه و کوبا تحریم های یکجانبه آمریکا را محکوم کردند

به گزارش مجله نازلارا، روسای دستگاه دیپلماسی روسیه و کوبا در گفت وگویی دوجانبه ضمن تاکید بر تداوم همکاری های راهبردی، تحریم های یکجانبه آمریکا در برهه حساس مبارزه علیه ویروس کرونای جدید را محکوم کردند.

روسیه و کوبا تحریم های یکجانبه آمریکا را محکوم کردند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، وزاری خارجه روسیه و کوبا در یک تماس تلفنی که سه شنبه صورت گرفت تداوم تحریمهای یکجانبه آمریکا علیه کوبا در بحبوحه تلاشهای دنیای جهت مقابله با شیوع ویروس کرونای جدید را محکوم کردند.

به نوشته وبگاه رادیو متروپولیتانا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک سرگئی لاروف وزیر خارجه روسیه در یک گفت وگوی تلفنی با برنو رودریگز همتای کوبایی خود بر لزوم لغو تحریمهای یکجانبه آمریکا بر کوبا در بحبوبه شیوع ویرو س کرونای جدید تاکید نمود.

این دو وزیر خارجه در این تماس تلفنی خواهان تداوم همکاری بین دو کشور در سازمان ملل متحد در این خصوص و موارد دیگر شدند. روسای دستگاه دیپلماسی روسیه و کوبا همچنین در زمینه تداوم همکاریهای راهبردی بین مسکو و هاوانا از جمله نبرد علیه ویروس کرونا رایزنی کردند.

کوبا بارها از تحریم های اقتصادی، تجاری و اقتصادی آمریکا علیه خود و تاثیر آن در تهیه دارو و مواد اولیه ساخت دارو برای شهروندان کشورش انتقاد نموده است.

وزیر خارجه کوبا چندی قبل آمریکا را به عنوان بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در دنیا توصیف کرد.

وزیر خارجه کوبا در توییتی در این زمینه نوشت، آمریکا به حقوق بشر در کوبا علاقه ای ندارد بلکه سیاستش نابودی زندگانی 11 میلیون کوبایی در جهت روی کار آوردن دولتی موافق با منافع خود است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 403

به "روسیه و کوبا تحریم های یکجانبه آمریکا را محکوم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و کوبا تحریم های یکجانبه آمریکا را محکوم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید