علی اف از توافق جدید آتش بس انتقاد کرد

به گزارش مجله نازلارا، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آذربایجان تاکید کرد، در توافق جدید آتش بس با ارمنستان حتی یک کلمه هم درباره شرایط منطقه قره باغ نیامده است.

علی اف از توافق جدید آتش بس انتقاد کرد

به گزارش پایگاه خبری ترند، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در صحبت های خود پس از عقد تازه ترین توافق آتش بس با ارمنستان به میانجیگری روسیه به این موضوع اشاره کرد.

علی اف گفت: شاید متوجه شده باشید که در این بیانیه حتی یک کلمه هم درباره شرایط قره باغ وجود ندارد. پس درخواست های طرف ارمنستانی کجاست که قره باغ باید استقلال پیدا کند؟ وقتی من به آنها پیشنهاد خودمختاری دادم، آنها موافقت نکردند، گفتند نه، قره باغ یک کشور مستقل است.

او افزود: شما گفتید چندین سال است که آنها به عنوان یک کشور مستقل زندگی می کنند و باید از آذربایجان استقلال کسب کنند. حتی یک کلمه هم در آن نیست، پاشینیان! چه اتفاقی رخ داده است؟ پاشینیان چه شده است؟ این احتمالا برای چندین سال موضوع بحث باقی می ماند. پاشینیان چه اتفاقی رخ داده است؟ شما قصد دارید مسیری را به سمت جبرئیل باز کنید. اما کجاست این شرایط و موقعیت؟ این شرایط به جهنم رفته، شکست خورده، تکه تکه شده، نیست و نخواهد بود. تا وقتی که من رئیس جمهورم، هیچ شرایطی در کار نخواهد بود.

رئیس جمهوری آذربایجان افزود: بنابراین، این سند اهمیت بسیار فوق العاده ای دارد. اطمینان دارم که مردمان آذربایجان توجه ویژه ای به این سند می کنند، جزئیات آن را می خوانند، با توجه زیاد و بعد می فهمند که چه پیروزی سیاسی بزرگی نصیب ما شده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 748

به "علی اف از توافق جدید آتش بس انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اف از توافق جدید آتش بس انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید