لبنان، اعتراف مدیران یک رسانه به دریافت پول از عربستان و امارات، ادامه رایزنی سیاستمداران برای رسیدگی به خواسته ها

به گزارش مجله نازلارا، تجمع گروهی از معترضان در برابر بانک لبنان، اعتراف مدیران یک رسانه به دریافت پول از عربستان و امارات و ادامه رایزنی سیاستمداران برای رسیدگی به خواسته ها از جمله خبرهای لبنان است.

لبنان، اعتراف مدیران یک رسانه به دریافت پول از عربستان و امارات، ادامه رایزنی سیاستمداران برای رسیدگی به خواسته ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، گروهی از معترضان جلوی بانک لبنان در خیابان الحمرا شهر بیروت تجمع نموده و با سر دادن شعار خواستار خاتمه سلطه بانک شدند.

آنها همچنین شعار می دادند که می دانیم که وضعیت لیره به هم ریخته است و لیره را به دلار گره زده اند تا استعمارگری بماند.

شماری از جوانان اهل بعلبک نیز با تجمع در برابر شعبه بانک لبنان در این شهر، علیه سیاست های بانکی شعار دادند.

مقابل شعب بانک لبنان در شهرهای صیدا، صور، نبطیه، بکفیا، زحله و طرابلس نیز شاهد تجمع مشابه معترضان بود.

حقوق مسئولان و کارمندان لبنان در بانک لبنان واریز می گردد.

همزمان ارتش لبنان امروز تعدادی از جاده ها و خیابانهای بسته شده از سوی معترضان در مناطق مختلف از جمله در بیروت، طرابلس، بقاع، صیدا، مرجعیون و نبطیه را بازگشایی کرد که باعث شادمانی کسبه و تجار و مردم شد.

ادامه رایزنی عون و نبیه بری و جلسه دولت لبنان

در سطح سیاسی نیز میشل عون رئیس جمهور لبنان به رایزنی های خود با جریان های سیاسی مختلف برای حل و فصل اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم و پاسخ به مطالبات آنها ادامه داد.

توئیتر ریاست جمهوری لبنان در پیغام کوتاهی نوشت: رئیس جمهور تحولات سیاسی و اوضاع امنیتی در سایه تحولات اخیر را پیگیری کرد.

همزمان امروز فراکسیون لبنان قدرتمند وابسته به جریان ملی آزاد در مجلس لبنان با نبیه بری رئیس مجلس دیدار کرد.

ابراهیم کنعان از نمایندگان این فراکسیون بعد از دیدار گفت: رئیس جمهور کمیسیون ها را فعال خواهد نمود و امید است که جلسه امروز دری برای کار منظم نهادهای قانونی باشد.

وی اضافه نمود: همانطور که با نبیه بری توافق کردیم، زمان آن رسیده است که گامی جدی به سمت تصویب پیش نویس قوانین پیشنهادی فراکسیون ما در ارتباط با مبارزه با فساد برداریم.

در راستای شفافیت اقتصادی مسئولان، وزیران و نمایندگان جریان ملی آزاد لبنان نیز سند حقوقی لغو محرمانه بودن اطلاعات حساب های بانکی خود را امضا کردند.

امروز همچنین جلسه دولت لبنان به ریاست سعد حریری نخست وزیر برای رسیدگی به پیش نویس قانون عفو عمومی برگزار گردید. در این جلسه اعضای کمیته وزاری مسئول رسیدگی به این پیش نویس شرکت داشتند.

خبر دیگر از لبنان حاکی است که روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که پیر الضاهر رئیس هیئت مدیره شبکه تلویزیونی ال بی سی لبنان در مقابل حریری اعتراف نموده است که به همراه همکارانش تحسین خیاط و میشل المر از عربستان و امارات به منظور پوشش خبری تحرکات خیابانی در لبنان پول دریافت نموده است.

دفتر اطلاع رسانی حریری محتوای این گزارش روزنامه الاخبار را رد نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 6

به "لبنان، اعتراف مدیران یک رسانه به دریافت پول از عربستان و امارات، ادامه رایزنی سیاستمداران برای رسیدگی به خواسته ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، اعتراف مدیران یک رسانه به دریافت پول از عربستان و امارات، ادامه رایزنی سیاستمداران برای رسیدگی به خواسته ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید