ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات بازنشستگان هزینه می گردد

به گزارش مجله نازلارا، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت این معوقات هزینه خواهد شد.

ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات بازنشستگان هزینه می گردد

میرهاشم موسوی اظهار کرد: دستاوردهای ارزشمند تأمین اجتماعی در یک سال گذشته، نتیجه همکاری و کوشش بی وقفه مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی و همراهی و همدلی شرکای اجتماعی این سازمان است.

وی گفت: کوشش می کنیم با مدیریت شرایط و محدودیت ها، تعهدات و خدمات سازمان را به نحو احسن انجام دهیم. به عنوان مثال افزایش 38 درصدی مستمری بازنشستگان سایر سطوح با همکاری بسیار خوب و مدبرانه دستگاه های اجرایی و تشکل های بازنشستگان انجام شد.

موسوی توضیح داد: در زمینه بیمه تکمیلی بازنشستگان، هدف راهبردی سازمان کاهش حداکثری هزینه های درمانی بازنشستگان است و کوشش داریم بیمه تکمیلی بازنشستگان را تا جای ممکن تقویت کنیم؛ سال گذشته هم در زمینه ارتقای پوشش خدمات بیمه تکمیلی و افزایش سهم سازمان تأمین اجتماعی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شد و امسال نیز همین رویکرد وجود دارد تا بتوانیم خدمات مناسب تری ارائه داده و شرایط بهتری را نسبت به امسال ایجاد کنیم. در این راستا همه واحدهای سازمان تأمین اجتماعی برای ایجاد شرایط مطلوب به کانون بازنشستگان یاری خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود همه سختی ها و محدودیت های موجود، توفیق خدمت به جامعه شریف بازنشستگان، برکت کار در سازمان تأمین اجتماعی است و نیت خالصانه همه همکاران سازمان، خدمت صادقانه به بازنشستگان است

وی اضافه کرد: بعد از افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح و اجرایی شدن آن از شهریور ماه، یکی از دغدغه های اصلی ما در سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت معوقات بازنشستگان بوده است، پیگیری فراوانی نیز صورت گرفت که آخرین اقدام مهم در این زمینه، طرح موضوع در ستاد هماهنگی مالی دولت بوده است.

موسوی ادامه داد: خوشبختانه ریاست جمهوری نیز دغدغه فراوانی برای یاری به تأمین اجتماعی داشته و سازمان قدردان این توجهات است. سایر اعضای ستاد هماهنگی مالی دولت از جمله معاون اول رئیس جمهور، معاون مالی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به خوبی همراهی کردند.

وی ادامه داد: پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان را از آبان ماه آغاز نموده و ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات هزینه خواهد شد. در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت، ریاست جمهوری وقت زیادی را به موضوع تأمین اجتماعی اختصاص دادند و راهکارهای مختلف پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی آنالیز شد که امیدواریم با اجرایی شدن تصمیمات این جلسه، توان سازمان تأمین اجتماعی برای حمایت مؤثرتر از بازنشستگان بیش از پیش تقویت گردد.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1586

به "ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات بازنشستگان هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات بازنشستگان هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید