محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، نشست امنیتی در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون رئیس جمهور و با حضور الیاس بوصعب وزیر دفاع و ریا الحسن وزیر کشور و برخی از مسئولان امنیتی لبنان برگزار گشت.

محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون

منابع لبنانی بیان کردند: در این نشست مسئولان امنیتی گزارشی از تحولات اعتراضات از زمان شروع تا به امروز ارائه کردند و به وجود نفوذی ها در میان تظاهرات کنندگانی که دست به اغتشاش و حمله به نیروهای امنیتی می زنند، پرداخته شد.

این منابع بیان کردند: در این جلسه همچنین اقداماتی که مسئولان امنیتی در راستای حمایت از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز و نیز حمایت از اموال دولتی و خصوصی و مقابله با خرابکاران و هماهنگی با دستگاه قضائی برای اجرای قوانین، به عمل خواهند آورد، بحث شد و میشل عون خواستار هماهنگی میان دستگاه های امنیتی از طریق اتاق عملیات مشترک شد.

میشل عون در این جلسه از اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی در طی هفته های گذشته در بیروت و دیگر مناطق تشکر کرد و اظهار داشت که باید میان کسانی که دست به تظاهرات مسالمت آمیز می زنند و کسانی که دست به حمله و اغتشاش می زنند، تفاوت قائل شد.

گفتنی است که طی روزهای گذشته درگیری های شدیدی در بیروت میان معترضان و نیروهای امنیتی رخ داده است که بر اثر آن شمار زیادی زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 214

به "محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید