کارت امتیازی متوازن، معیاری استاندارد برای سنجش عملکرد واحدهای اجرایی

به گزارش مجله نازلارا، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از بازنگری و اصلاح سنجه های کارت امتیازی متوازن بر اساس حق السهم توزیع ادارات کل پست استان ها برای اولین بار اطلاع داد.

کارت امتیازی متوازن، معیاری استاندارد برای سنجش عملکرد واحدهای اجرایی

به گزارش خبرنگار ، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به لزوم تحول در ارزیابی های عملکرد شبکه پستی اظهار کرد: سنجه های کارت امتیازی متوازن برای اولین بار بر اساس حق السهم توزیع استان ها بازنگری و اصلاح می گردد.

وی اضافه نمود: این اصلاح در فرآیند ارزیابی باعث خواهد شد تا سهم هر استان برای کوشش هایی که در حوزه توزیع انجام می دهد در نظر گرفته شده و عدالت هزینه ای و درآمدی برقرار گردد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست اضافه نمود: در آخرین نسخه بازنگری شده که بر اساس رویکرد تحول دیجیتالی صورت گرفت، بازنگری در راهبرد و ارکان جهت ساز (منظره، ماموریت و ارزش های بنیادی) این شرکت انجام شد و با توجه به اسناد بالادستی، تعداد سنجه ها از 44 به 23 کاهش یافته و پروژه های تعریف شده در طرح تحول دیجیتال (ستاپ) به کارت مذکور مرتبط شد.

وی اعلام کرد: برای ارزیابی، سنجه هایی را باید مدنظر قرار داد که بتوانند قضاوتی بهتر از خروجی های شبکه را نشان دهد. به همین علت در آخرین بازنگری اجرا شده، از سنجه ها و شاخص های آینده نگر مانند سنجه های کیفیت، پیشنهاد های ارائه شده و آموزش کارکنان بیشتر استفاده شده است.

بر این اساس مرادی از همه مدیران خواست تا در اسرع وقت پیشنهادات خود را در خصوص اصلاح سنجه ها ارائه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1211

به "کارت امتیازی متوازن، معیاری استاندارد برای سنجش عملکرد واحدهای اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت امتیازی متوازن، معیاری استاندارد برای سنجش عملکرد واحدهای اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید