کمک بنیاد مستضعفان به جمعی از ملوانان بوشهری

به گزارش مجله نازلارا، بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از مشاغل و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، جمعی از ملوانان بوشهری و 3150 شناور گردشگری دریایی در استان هرمزگان را مورد حمایت قرار داد.

کمک بنیاد مستضعفان به جمعی از ملوانان بوشهری

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از بنیاد مستضعفان، این بنیاد در ادامه طرح حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به 3150 شناور گردشگری دریایی در استان هرمزگان و 2 هزار شناور در استان بوشهر که در ماه های اسفند و فروردین و با ایجاد محدودیت در تردد گردشگران دچار خسارت شده اند، مبلغ یک میلیون تومان به هر یک از این شناور ها اختصاص داد.

همچنین بنیاد مستضعفان مبلغ 2 میلیارد تومان نیز برای حمایت از افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر اختصاص داده است که مقرر شد این کمک ها از طریق استانداری و امنای این استان توزیع شود.

همچنین یکی از شرکت های تولیدی زیر مجموعه این بنیاد 5 میلیارد تومان برای کمک به ستاد مقابله با کرونای استان هرمزگان و 2 میلیارد تومان به کمیته امداد استان جهت کمک به نیازمندان جزایر هرمز، لارک، قشم، هنگام و جاسک و منطقه محروم بشاگرد اختصاص داد.

گفتنی است بنیاد مستضعفان پیش از این نیز به تعدادی از دست فروشان شهر تهران، 38 هزار خانواده زندانیان نیازمند، کولبران استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه، حاشیه نشینان شهر تبریز، بچه ها کار و خیابانی و کارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار تنگنا در تأمین معیشت خود شده اند، مورد حمایت قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 404

به "کمک بنیاد مستضعفان به جمعی از ملوانان بوشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک بنیاد مستضعفان به جمعی از ملوانان بوشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید