آمازون گیمز از بازی آنلاین ارباب حلقه ها برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی کرد

به گزارش مجله نازلارا، طبق نوترین گزارش های منتشر شده، آمازون گیمز (Amazon Games) برای توسعه و انتشار یک بازی آنلاین چندنفره نو بر اساس مجموعه ارباب حلقه ها با شرکت Embracer Group به توافق رسیده است.

آمازون گیمز از بازی آنلاین ارباب حلقه ها برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی کرد

این بازی در سبک نقش آفرینی MMO از طریق استودیوی سازنده بازی New World یعنی Amazon Games Orange County توسعه داده خواهد شد و برای کنسول ها و رایانه های شخصی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر از کنسول خاصی نام برده نشده و تاریخ انتشار آن نامعین است. این بازی تازه در سرزمین میانه روایت می شود و داستان های سه گانه های هابیت (The Hobbit) و ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) را در بر می گیرد و در حال حاضر در مراحل اولیه تولید است. کریستوف هارتمن (Christoph Hartmann)، معاونرئیس آمازون گیمز، در بیانیه ای گفت:

لی گینچارد، مدیر عامل Embracer Freemode، اضافه نمود:

گفتنی است که انتشار هر گونه خبری در مورد یک MMO تازه، مسلما مورد استقبال عموم قرار خواهد گرفت، به خصوص اگر بر اساس جهانیی به محبوبیت ارباب حلقه ها باشد. با این حال، نقدهای بازی New World میانه بوده و بازی دیگر آمازون در این سبک یعنی Lost Ark به دلیل تراکنش های درون برنامه ای و سیستم های رایگان بازی بحث برانگیز است. با این حال باید صبر کرد و دید که آمازون چه رویکردی برای این بازی تازه دارد.

بازی تازه ارباب حلقه ها در حال حاضر تاریخ انتشار معینی ندارد و پلتفرم های آن نیز به طور خاص معین نیست.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1681

به "آمازون گیمز از بازی آنلاین ارباب حلقه ها برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون گیمز از بازی آنلاین ارباب حلقه ها برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید