بازدید معاون استاندار خراسان شمالی از فرایند اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا

به گزارش مجله نازلارا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با حضور سرزده در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از فرایند اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بازدید کرد.

بازدید معاون استاندار خراسان شمالی از فرایند اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار روز یکشنبه 10 فروردین ماه 99 با حضور سرزده به تعدادی از دستگاه های اجرایی استان، نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا را آنالیز کرد.

علی بیگ زاده با حضور در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، اجرای مصوبات از سوی این اداره کل را مطلوب توصیف کرد و گفت: باهدف پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، امور اداری با حضور حداکثر یک سوم کارکنان باید انجام گردد.

او بیان کرد: یکی از برنامه های ما این است که به صورت سرزده، دستگاه های اجرایی را مورد بازدید قرار می دهیم تا این دستورالعمل ها را به طورجدی اجرا نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: خدمت رسانی به مردم باید به نحوی برنامه ریزی گردد تا مانع اجتماع انسانی گردد و مسئولیت اجرای این مصوبه بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 360

به "بازدید معاون استاندار خراسان شمالی از فرایند اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون استاندار خراسان شمالی از فرایند اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید