بروزرسانی روترها شرایط اینترنت را بهتر کرد

به گزارش مجله نازلارا، سرعت اینترنت یکی از ملاک های اصلی برای کاربران است. اگرچه ملاک های دیگری برای تهیه یک اینترنت خوب وجود دارد اما تمرکز بالای کاربران بیشتر از تمام موارد بر روی سرعت آن است. بروزرسانی روترهای گوگل توسط این کمپانی نیز تمرکز ویژه ای بر پایداری سرعت اینترنت کاربران داشته است.

بروزرسانی روترها شرایط اینترنت را بهتر کرد

پایین آمدن سرعت اینترنت دلایل مختلفی دارد اما یکی از دلایل واضح آن، استفاده شخص دیگری از اینترنت شما است. البته نباید این مورد را با موضوع هک اشتباه گرفت بلکه ممکن است یکی از اعضای خانواده مشغول استفاده از اینترنت بوده باشد. یکی دیگر از دلایل مشهود در کم بودن سرعت اینترنت، شرایط نادرست خط و ارتباط شما تا مرکز مخابراتی است. اما اگر هر دو دلیل برای شما نیست به احتمال زیاد مشکل از سمت ISP یا همان شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت به شما است.

بروزرسانی روترهای گوگل شرایط کاربران با پهنای باند پایین را بهتر کرده است

خبر خوب برای دارندگان روتر های Google Wifi و یا Nest Wifi Device این است که بروزرسانی جدیدی برای دستگاه ها ارائه شده است تا شرایط پایداری ارتباط شما تا مرکز و بافر های موجود در راستا که باعث کاهش و کندی سرعت می شوند را به راحتی حل نماید. بروزرسانی روترهای گوگل به گفته خود این کمپانی دستگاه شما را برای حل مسائل پکت و پایداری اینترنت هوشمند تر و سریع تر خواهد کرد. بنابر گفته دیگری از کمپانی گوگل، این آپدیت برای مشترکینی که از اینترنت با پهنای باند پایین استفاده می کنند نیز کاربردی خواهد بود و باعث افزایش سرعت محسوسی برای آن ها خواهد شد.

اگر دارنده یکی از دو دستگاه های گفته شده هستید تنها کافیست منتظر ارائه بروزرسانی از سوی گوگل برای منطقه خود باشید. این بروزرسانی به غیر از بهبود شرایط پایداری اینترنت، امنیت اطلاعات در راستا ارتباطی را نیز بهبود بخشیده است. همچنین موردی که باید به آن اشاره کنیم، بهبود شرایط اتصال دستگاه های وایرلس به این روتر ها می باشد. بعد از بروزرسانی روتر خود، دستگاه های هوشمند شما مانند تلفن همراه قادر خواهند بود با سرعت بیشتری به یک کانال رادیویی دیگر موجود در روتر متصل شوند.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 521

به "بروزرسانی روترها شرایط اینترنت را بهتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی روترها شرایط اینترنت را بهتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید