بزرگ ترین هتل جهان تعریف جدیدی از واژه خارق العاده

به گزارش مجله نازلارا، بزرگ ترین هتل جهان با بیش از 10هزار اتاق و سوئیت اقامتی

هتل ابرج کودای (Abraj Kudai) بزرگ ترین هتل جهان که قرار است در شهر مکه افتتاح شود، با هزینه ای بالغ بر 3.5 میلیارد دلار در حال ساخت است. این هتل متعلق به وزارت دارایی و اقتصاد عربستان صعودی است و با داشتن 12 برج درکنار ساختمان اصلی هتل و داشتن 10هزار اتاق و بیش از 70 رستوران از مسافران ورودی به این شهر میزبانی می کند.

بزرگ ترین هتل جهان تعریف جدیدی از واژه خارق العاده

برطبق پروژه تدوین شده، هتل مساحتی حدود 1.4میلیون مترمربع خواهد شد و طبقات اصلی این مجموعه به مهمانان ویژه و سلطنتی اختصاص خواهد یافت. تعدادی سکوی فرود هلی کوپتر نیز در این هتل تعبیه شده اند تا مسافران اختصاصی بتوانند به آسانی به بخش های مختلف هتل دسترسی داشته باشند. هتل ابرج کودای، نه تنها عنوان بزرگ ترین هتل جهان را براساس تعداد اتاق ها و سوئیت هایش دراختیار خواهد داشت، بلکه بزرگ ترین گنبد جهان را نیز برروی بلندترین برج این مجموعه به نام خود ثبت خواهد کرد.

گردشگران با رزرو هتل کودای به ویژگی های منحصربه فرد آن دست خواهند یافت، که از مهم ترین آن ها می توان به استخرهای کاملا لوکس و مدرن، مراکز تفریحی، مراکز ماساژ درمانی متعدد و ترانسفر با خودروهای سوپرلوکس اشاره کرد. طراحی داخلی هتل را یک شرکت انگلیسی به نام Areen Hospitality انجام می دهد که به سبب توجه دقیق به جزئیات و طراحی های مجللی که پیش از این داشته، مشهور است.

طبق پیش بینی ها قرار است این هتل در سال 2017 افتتاح شود، اما مسائل اقتصادی می تواند افتتاح آن را تا سال 2018 به تاخیر بیاندازد. بدون شک ساخت این هتل 5ستاره و سوپر مدرن، تحولی بزرگ در صنعت گردشگری عربستان و شهر مکه در پی خواهد داشت و می تواند تبدیل به یکی از اصلی ترین مکان های اقامتی برای میلیون ها گردشگر ورودی به این شهر شود.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1435

به "بزرگ ترین هتل جهان تعریف جدیدی از واژه خارق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین هتل جهان تعریف جدیدی از واژه خارق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید