بسته های تازه لگو سونیک واقعا با سرعت حرکت می نمایند

به گزارش مجله نازلارا، شرکت لگو (Lego) را می توان یکی از محبوب ترین شرکت های ساخت اسباب بازی در جهان دانست. این شرکت اعتبار و سابقه بسیار زیادی داشته و این آجرهای دوست داشتنی محلی برای پیاده کردن خلاقیت افراد مختلف در جهانی واقعی هستند. لگو توجه بسیار زیادی به مجموعه های مختلف دارد. برای مثال ما شاهد لگوهای متنوعی از جهانی جنگ ستارگان هستیم. حال این شرکت تصمیم گرفته تا دست روی جهانی سونیک بگذارد.

بسته های تازه لگو سونیک واقعا با سرعت حرکت می نمایند

این اولین بار نیست که ما شاهد حضور سونیک در مجموعه های لگو هستیم. با این حال هیچکدام به این میزان دقیق و مهیج نبودند. در اصل این شرکت کوشش نموده تا هیجان بازی های سونیک را وارد دنیای لگو کند و تا حدی هم پیروز عمل نموده است. موارد قبلی شامل چند کرکتر از دنیای سونیک به همراه مقداری موانع بودند که بیشتر جنبه تزئیناتی داشتند. این در صورتی است، که این ست نو لگو به شما اجازه می دهد تا سونیک را در قالب یک توپ آبی رنگ به سمت موانع پرتاب کنید.

هر ست لگو دارای جزئیات بسیار زیادی از دنیای سونیک است. برترین ست لگوی موجود Green Hill Zone Loop Challenge نام داشته که حدود 100 دلار قیمت دارد. این ست دارای کاراکترهای مختلفی بوده و از طرفی موانع کلاسیک دنیای سونیک را نیز با خود دارد. حتی در این ست دکتر رباتنیک (Dr. Robotnik) هم حضور داشته که در انتهای مسیر حضور دارد. در کنار همه این موارد در ابتدا مسیر نیز یک پرتاب کننده وجود دارد که می تواند سونیک را در قالب یک توپ آبی به انتهای مسیر راهنمایی کند.

نسخه 35 دلاری این ست نیز وجود دارد که تنها به شما پرتاب کننده و تعدادی موانع کوچک می دهد ولی برای سرگرمی همین موارد نیز کافی است. در کنار آن یک ست کوچک دیگر به نام Amys Animal Rescue Island هم وجود دارد که این مورد نیز جزئیات بسیار زیادی دارد. با این حال هیچان دو ست قبلی را نداشته و یک لگوی کلاسیک است.

لگو برای مدت زیادی است که در حال استفاده از مجموعه های مختلف در ست های خود است. علت اصلی هم اینجاست که رفته رفته قیمت لگوها گران تر شده و هواداران آن ها نیز کمتر می گردد. به همین علت شرکت لگو میخواهد با ساخت موارد مختلف از مجموعه های متفاوت هواداران بیشتری بدست آورده و از آن ها استفاده کند. این ست های نو لگو از دنیای سونیک بسیار مجذوب کننده بوده و یک وسیله سرگرمیی جالب است. به همین علت قیمت 100 دلاری آن تا حد زیادی قابل توجیه است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1672

به "بسته های تازه لگو سونیک واقعا با سرعت حرکت می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بسته های تازه لگو سونیک واقعا با سرعت حرکت می نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های تازه لگو سونیک واقعا با سرعت حرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید