خبرنگاران تقابل عظیم در لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا و بایرن به هم رسیدند

به گزارش مجله نازلارا، تهران- خبرنگاران- تیم های مطرح بارسلونای اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان با غلبه بر حریفان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند تا در دیداری حساس به مصاف هم بروند.

خبرنگاران تقابل عظیم در لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا و بایرن به هم رسیدند

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 ملاقات معوقه به اتمام رسید که طی آن بارسلونا و بایرن مونیخ مقابل حریفان به رجحان رسیدند.

بارسلونا در نیوکمپ حریف ندارد

در استادیوم نیوکمپ، بارسلونای اسپانیا در حالی میزبان ناپولی ایتالیا بود که بازی رفت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. بارسا در بازی رگشت با حساب سه بر یک برنده شد تا در مجموع با پیروزی چهار بر دو راهی مرحله بعدی گردد.

در حالی که ناپولی آغاز بهتری داشت و حملات مختلفی را طراحی کرد در دقیقه دهم کرنر ارسالی بارسلونا را کلمنت لنگله با ضربه سر تماشایی به گل اول میزبان تبدیل کرد.

در دقیقه 22 لیونل مسی نابغه آرژانتینی با حرکتی انفرادی و به زیبایی زننده گل دوم بارسلونا لقب گرفت.

تنها هشت دقیقه پس از آن، مسی بازهم گلزنی کرد اما سیستم یاری داور ویدئویی نشان داد که مسی توپ را با دست کنترل نموده و گل مردود اعلام شد.

در آخرین دقیقه نیمه نخست کولیبالی روی مسی مرتکب خطای پنالتی شد تا لوییس سوارز پشت توپ ایستاده و سومین گل کاتالان ها را به ثمر برساند.

در دقیقه 50 یونت چاکر داور ترکیه ای برای ناپولی اعلام پنالتی کرد و اینسینه پیروز شد دروازه بارسلونا را باز کند.

ناپولی در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و با ارسال از جناحین چند مرتبه دروازه میزبان را تهدید کرد.

در دقیقه 80 میلیک با ضربه سر زیبا دروازه بارسلونا را گگردد اما این گل به دلیل آفساید مردود شد تا بازی با رجحان سه بر یک بارسلونا به اتمام برسد.

با این اوصاف بارسلونا به رکورد 36 ملاقات خانگی متوالی بدون باخت در لیگ قهرمانان اروپا رسید. کاتالان ها در این تعداد بازی به 32 برد و چهار تساوی رسیده اند.

کولاک بایرن مونیخ با درخشش لواندوفسکی

بایرن مونیخ آلمان در خانه خود در حالی مقابل چلسی انگیس نهاده شد که بازی رفت با رجحان درخشان سه بر صفر بایرن در لندن همراه شده بود. قهرمان آلمان در بازی برگشت نیز چهار بر یک به رجحان رسید تا در مجموع با بُرد عالی هفت بر یک جواز صعود را به دست آورد.

مونیخی ها در ملاقات برگشت نیز آغازی عالی داشتند و در دقیقه دهم توسط لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.

بایرن که فصل درخشانی را سپری می نماید به حملات همه جانبه خود ادامه داد تا در دقیقه 24 ایوان پریشیچ زننده گل دوم تیمش باشد.

پیش از اتمام نیمه نخست، تامی آبراهام نخسین گل چلسی را درون دروازه حیف جای داد.

در دقیقه 76 پاس عالی لواندوفسکی به تولیسو رسید تا وی سومین گل بایرن را به نام خود بنویسد.

در دقیقه 83 لواندوفسکی مهاجم لهستانی که شب درخشانی داشت بازهم گلزنی کرد تا آمار چشم نواز 2 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند.

با این اوصاف بایرن در مرحله یک چهارم و در ملاقاتی حساس با بارسلونا مصاف خواهد داد.

چلسی نیز فصل را با مقام چهارم در لیگ برتر جزیره، نایب قهرمانی جام حذفی و ناکامی در لیگ قهرمانان به اتمام رساند تا فرانک لمپارد سرمربی جوان آبی های لندن نتایج متوسط و پرفراز و نشیبی را با این تیم به دست آورد.

با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا و به دلیل شیوع ویروس کرونا، مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی آلمان و به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

برنامه ملاقاتهای مرحله یک چهارم نهایی

لایپزیگ (آلمان) - اتلتیکومادرید (اسپانیا)

آتالانتا (ایتالیا) - پاری سن ژرمن (فرانسه)

منچسترسیتی (انگلیس) - لیون (فرانسه)

بایرن مونیخ (آلمان) - بارسلونا (اسپانیا)

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 596

به "خبرنگاران تقابل عظیم در لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا و بایرن به هم رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقابل عظیم در لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا و بایرن به هم رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید