خبرنگاران کشف 105 فقره سرقت در فردیس

به گزارش مجله نازلارا، کرج- خبرنگاران- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد در اجرای طرح خیبر چهار، 105 فقره سرقت در فردیس کشف شد.

خبرنگاران کشف 105 فقره سرقت در فردیس

ﺳﺮﻫﻨﮓ ﺑﯿﮋن ﺟﻨﺘﯽ روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران افزود: طرح خیبر چهار با هدف ارﺗﻘﺎی اﻣﻨﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﭘﺎک ﺳﺎزی ﻧﻘﺎط آﻟﻮده و ﺟﺮم ﺧﯿﺰ حوزه مرکزی شهرستان فردیس، به مرحله اجرا درآمد.

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ دﺳﺘﮕﯿﺮی 9 نفر سارق و کشف 105 فقره سرقت در این طرح افزود: از این تعداد کشف سرقت، 13 مورد مربوط به کشف سرقت منزل، 21 مورد مربوط به کشف خودرو، 38 مورد مربوط به کشف داخل خودرو و قطعات و مابقی موارد دیگر از انواع سرقت بوده است.

سرهنگ جنتی با اشاره به کشف تعداد 22 دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال قاچاق در این طرح خاطرنشان کرد: مأموران پیروز شدند 7 کیلو و 181 گرم انواع مواد مخدر کشف و 53 نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه این طرح برای 38 واحد صنفی اخطاریه پلمپ صادر و 28 واحد صنفی نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات پلمپ شد.

جنتی ﺑﺎ ﻫﺸﺪار ﺑﻪ ﻣﺨﻼن اﻣﻨﯿﺖ و برهم زنندگان نظم عمومی، ﺧﺎﻃﺮ ﻧﺸﺎن ﮐﺮد: اﺟﺮای ﻃﺮح ﻫﺎی ﭘﺎﮐﺴﺎزی در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن با قدرت اداﻣﻪ ﺧﻮاﻫﺪ داشت.

شهرستان فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 685

به "خبرنگاران کشف 105 فقره سرقت در فردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 105 فقره سرقت در فردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید