خبرنگاران 13 کیلومتر راه اصلی و روستایی دماوند آسفالت شد

به گزارش مجله نازلارا، تهران- خبرنگاران- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی شهرستان دماوند از آسفالت حدود سه کیلومتر راه اصلی و 10 کیلومتر راه روستایی این شهرستان از ابتدای امسال تا به امروز اطلاع داد.

خبرنگاران 13 کیلومتر راه اصلی و روستایی دماوند آسفالت شد

سید احمد حسینی روز آدینه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ترمیم و بهسازی راه های اصلی و روستایی شهرستان گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دماوند از ابتدای امسال تا به امروز در محور اصلی محدوده دلیچایی و روستای جابان حدود 2 کیلومتر روکش آسفالت و همچنین محدوده کارخانه گچ جبل تا ابتدای مهر آباد حدود یک کیلومتر روکش آسفالت انجام داده است.

وی با بیان اینکه امسال در راه های روستایی و در جاده صالح آباد افزون بر 10 کیلومتر روکش و بهسازی آسفالت صورت گرفته است، اضافه کرد: برای مناطقی که احتیاج به لکه گیری اعم از راههای اصلی و محورهای روستایی داشت با کوشش همکاران اقدام شد و هم اکنون عمده راه های زیر پوشش اداره راهداری شهرستان دماوند آسفالت است.

حسینی با اشاره به اینکه تعدادی از راه های روستایی تنها احتیاجمند به روکش آسفالت هستند، تاکید نمود: در صورت تخصیص اعتبار، این نهاد آمادگی لازم را جهت تکمیل مابقی طرح های بهسازی معابر دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دماوند با بیان اینکه عملیات عمرانی جهت جاده سقز دره و تنگه بولان به دلیل کمبود اعتبارات با کندی پیش می رود، گفت: به محض تخصیص اعتبارات جدید عملیات اجرایی این طرح شتاب می گیرد.

حسینی تعویض تابلوها، علائم هدایت و رانندگی، رنگ آمیزی تمام نیوجرسی های موجود در بزرگراه دماوند - فیروزکوه و همچنین تعمیر، بازسازی، تعویض تابلو و تعویض گاردریل در سطح راه های اصلی و روستایی شهرستان را از اقدامات ارزشمند این نهاد در امسال برشمرد.

وی با بیان اینکه جهت اجرای عملیات روشنایی در مناطق مختلف، احتیاجمند تخصیص اعتبار هستیم، بیان داشت: طبق قانون مناطقی که مه گیر و پر حادثه هستند باید دارای روشنایی کافی باشند که این مهم در محدوده دلیچایی، روستای سربندان، جابان و از ابتدای محدوده کارخانه گچ جبل تا پلیس راه به صورت رفت و برگشت صورت گرفته است و این امر میزان تصادفات را کاهش خواهد داد.

حسینی اضافه کرد: بر اساس بازدیدهایی که به اتفاق پلیس راه منطقه در سالهای گذشته داشتیم، چند نقطه پرحادثه شهرستان شناسایی و اقدامات شایان نسبت به آشکارسازی، تعریض شانه ها و نصب علائم ترافیکی در محدوده های مورد احتیاج انجام شد و نسبت به کاهش تصادفات در نقاط یادشده اقدامات لازم صورت گرفت.

وی درخصوص انجام فعالیت های فرهنگی نیز گفت: طی چند سال گذشته اقدامات مثبتی نسبت به فرهنگ سازی برای مردم صورت گرفته است که از آن جمله می توان به اهداء کلاه ایمنی به راکبان موتورسوار اشاره نمود.

لازم به ذکر است، حوزه زیر پوشش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند افزون بر 60 کیلومتر بزرگراه، 23 کیلومتر راه فرعی و 270 کیلومتر راه روستایی را شامل می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 811

به "خبرنگاران 13 کیلومتر راه اصلی و روستایی دماوند آسفالت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 کیلومتر راه اصلی و روستایی دماوند آسفالت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید