سری هواوی میت 50 با همکاری برند XMAGE احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

به گزارش مجله نازلارا، یکی از افشاگران معروف شبکه اجتماعی ویبو ادعا نموده که تاریخ تقریبی معرفی سری گوشی های نو و پرچم دار هواوی میت 50 را به دست آورده است. ظاهراً این شرکت میخواهد که ماه آینده سری میت 50 را به عنوان اولین محصول همکاری با برند XMAGE به کاربران معرفی کند. گفته می گردد که گوشی های میت 50 و میت 50 پرو از همتایان خود در سری P50 هواوی قدرتمندتر خواهند بود.

سری هواوی میت 50 با همکاری برند XMAGE احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

مدیر هواوی: اگر تحریم نبود، شرکت کوچکی مثل سامسونگ حرفی برای گفتن نداشت!

به علت تحریم های آمریکا، محصولات این شرکت بدون پشتیبانی از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل طراحی و عرضه می شوند. در نتیجه این اقدام دولت آمریکا، شرکت هواوی بسیاری از کاربران خود را از دست داد. این شرکت پیروز چینی که در سال 2020 توانسته بود در یک دوره سه ماهه، حتی سامسونگ را از لحاظ فروش از میان بردارد و صدرنشین این رقابت نفس گیر گردد، دیگر حتی در بین 5 شرکت برتر هم دیده نمی گردد و با روزهای اوج خود فاصله بسیاری دارد. اما به هر حال مدیران این شرکت به بازگشت دوباره هواوی امید دارند و به همین دلیل قصد دارند تا از سری تازه پرچم دار هواوی میت 50 رونمایی نمایند.

اکنون شایعه شده که سری پرچم دار هواوی میت 50 در امسال با سیستم دوربین قدرتمندتر و با طراحی دایره ای شکل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بعلاوه انتظار می رود که گوشی های این سری از لحاظ سخت افزاری نیز حرف های زیادی برای زدن داشته باشند. ظاهراً قرار است هواوی از سنسورهایی شبیه به گوشی های وان پلاس یا اوپو در سری پرچم دار تازه خود بهره ببرد.

طبق اطلاعاتی که افشاگری به نام The Factory Managers Classmate در شبکه اجتماعی ویبو در خصوص سری هواوی میت 50 به اشتراک گذاشته، رندرهایی که به طراحی این سری تازه اشاره می نمایند احتمالاً مورد بازبینی قرار خواهند گرفت. این افشاگر ادعا می نماید که گوشی های میت 50 و 50 پرو قطعاً با قابلیت های تصویربرداری تازه و پیشرفته که حاصل همکاری هواوی با شرکت XMAGE است، در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. بنابراین احتمالاً می توان سری میت 50 را به عنوان اولین نسل گوشی های XMAGE نیز تلقی کرد.

بد نیست خاطر نشان کنیم که این غول چینی سال ها همکاری پیروزی با لایکا داشت، اما در نهایت قرارداد بین هواوی و لایکا به انتها رسید و هیچ خبری مبنی بر تمدید قرارداد منتشر نشد. هواوی در فاصله نسبتاً کوتاهی پس از انتها همکاری با لایکا، برند XMAGE را معرفی کرد. این شرکت چینی تصمیم دارد فناوری های تصویربرداری تازهی را در قالب برند XMAGE معرفی و از آن ها در دیوایس هایش استفاده کند.

برند XMAGE در حال حاضر در ابتدای جهت همکاری اش با شرکت هواوی قرار گرفته است، اما آماده است تا به وسیله تحقیق و توسعه توانایی فناوری های تصویربرداری خود را به مرور زمان تقویت نموده و آن را در معرض نمایش سایر رقبایش قرار دهد. طبق اعلام هواوی، شرکت XMAGE عمدتاً روی سه حوزه نوآوری تکنولوژیک، تجربه تصویربرداری و فرهنگ تصویربرداری تمرکز می نماید. بعلاوه ظاهراً این شرکت تخصص زیادی در حوزه تصویربرداری گوشی های هوشمند دارد که قطعاً آن ها را در گوشی های تازه این شرکت خواهیم دید.

این افشاگر علاوه بر این، هیچ اطلاعاتی را در خصوص مشخصات سری میت 50 به جز رابط کاربری HarmonyOS 3.0 به اشتراک نگذاشته اما اعلام نموده که مشخصات این سری تازه پرچم دار به طور کلی قدرتمندتر از سری P50 خواهد بود. باید اشاره نمود که گوشی های سری P50 خوب هستند اما به نسبت نسل گذشته از یک سری جهات ضعف هایی دارند که باعث می گردد عملا خرید آن ها خیلی منطقی نباشد. احتمالاً در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این سری پرچم دار خواهیم شنید.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1538

به "سری هواوی میت 50 با همکاری برند XMAGE احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری هواوی میت 50 با همکاری برند XMAGE احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید