غیبت 3 بازیکن گران قیمت خارجی النصر مقابل پرسپولیس ، فرصت ویژه یحیی مقابل تیم پرستاره!

به گزارش مجله نازلارا، یحیی باید ثابت کند مرد روزهای سخت است؛ کاری که پیش تر ایوانکوویچ نموده بود.

غیبت 3 بازیکن گران قیمت خارجی النصر مقابل پرسپولیس ، فرصت ویژه یحیی مقابل تیم پرستاره!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بعد از یک سال غیبت در لیگ قهرمانان آسیا، ماموریت پرسپولیس در فصل نو این مسابقات در حالی امروز شروع خواهد شد که سرخپوشان شرایط بسیار سختی دارند. این تیم در مشکل ترین گروه منطقه غرب قرار گرفته و از نظر نیروی انسانی هم بالانس نیست. قرمزها در حالی کارشان را با رقابت برابر دشوارترین تیم گروه یعنی النصر عربستان شروع خواهند کرد که حتی تمرکز فنی کافی هم روی این بازی وجود نداشته و حاشیه هایی همانند چگونگی پذیرایی از کریس رونالدو، بدون تماشاگر برگزارشدن بازی و استفاده از یاری داور ویدئویی بر متن داستان غلبه نموده است. در چنین شرایطی خیلی سخت است که برای پرسپولیس شانس موفقیت قائل باشیم، اما اتفاقا این همان بزنگاهی است که یحیی می تواند از آن برای اثبات دوباره شایستگی هایش استفاده کند و نشان بدهد چیزی از برانکو، سرمربی اسطوره ای سرخپوشان کم ندارد.

یک جام و این همه دردسر؟

گفتیم که پرسپولیس در گروه مرگباری قرار گرفته. امروز همه نگاه ها روی النصر عربستان است، به این علت که ستارگان پرشماری در اختیار دارد و البته که کریس رونالدو در رأس آنها قرار گرفته. این اما همه چیز نیست. پرسپولیس جز نماینده عربستان باید با الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان هم مبارزه کند؛ قدرت اولی بر همگان تعیین است و دومی هم پدیده سال های اخیر فوتبال آسیا بوده است. در چنین شرایطی پرسپولیس بازی با النصر را باید بدون تماشاگرانش برگزار کند؛ حامیانی که حضورشان در مهم ترین مسابقه خانگی این مرحله می توانست برای پرسپولیسی ها بسیار کارگشا و کلیدی باشد.

از اینها که بگذریم، پرسپولیس مهاجم ندارد و فوروارد خارجی این تیم هم که بعد از کلی سروصدا و مکافات جذب شد، مورد تأیید یحیی گل محمدی نیست. پرسپولیس در چنین وضعی باید به مصاف تیمی برود که دست کم 3 بازیکن گران قیمت خارجی خود را از لیست این بازی کنار خواهد گذاشت؛ چراکه قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حضور تمامی آنها در این رقابت ها را نمی دهد!

نوبت اثبات

البته که یحیی گل محمدی تابه حال بارها خودش را روی نیمکت پرسپولیس اثبات نموده و نشان داده چه توانایی هایی دارد، اما این بار شاید ماموریت او دشوارتر و قدری متفاوت تر باشد.

حالا یحیی باید نشان بدهد با دست نسبتا بسته و در قرعه مرگ هم می تواند زندگی کند. اینکه با توجه به مسائل سپر بیندازیم و بگوییم اصلا نمی گردد رونالدو را برد که کار سختی نیست. همه می توانند به تیم قوی تر ببازند. مهم این است که شما ثابت کنی با بضاعت کمتر هم قادر به رقابت هستی و می توانی حریفان گردن کلفت را به چالش بکشی. این درست همان کاری است که برانکو ایوانکوویچ 5 سال پیش انجام داد و اسمش را در تاریخ باشگاه پرسپولیس جاودانه کرد. آن موقع پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته شده بود و سرخپوشان ناچار بودند بدون جذب بازیکن، در یک جنگ فرسایشی به مصاف بزرگان قاره همانند السد و الدحیل قطر بروند. برانکو اما خم به ابرو نیاورد و غر هم نزد. او نخواست روحیه تیمش را تضعیف کند، بنابراین با همان موجودی به مصاف رقبای قدر رفت و تا فینال هم جلو آمد. حالا نوبت یحیی گل محمدی است که نشان بدهد نه تنها بردن جام ها، بلکه آسان تسلیم نشدن برابر رقبا را هم از برانکو یاد گرفته است. این فرصت را از دست نده مربی!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1728

به "غیبت 3 بازیکن گران قیمت خارجی النصر مقابل پرسپولیس ، فرصت ویژه یحیی مقابل تیم پرستاره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 3 بازیکن گران قیمت خارجی النصر مقابل پرسپولیس ، فرصت ویژه یحیی مقابل تیم پرستاره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید