فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است

به گزارش مجله نازلارا، فرماندار اراک بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی تاکید نمود و گفت: حضور زیاد و غیرضروری مردم در خیابان ها و مراکز این شهرستان نگران کننده است و می تواند موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا گردد.

فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، حسین بختیاری اضافه نمود: مردم اراک در ایام نوروز و اجرای طرح های مختلف در فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با ویروس کرونا، مشارکت و همراهی خوبی داشتند اما در روزهای اخیر خیابان های این شهر پر از ازدحام شده است و بیشتر مردم به توصیه ها توجه نمی نمایند.

وی اعلام کرد: کوشش های زیادی از سوی مسئولان و کادر درمانی برای مدیریت بیماری کرونا در شهرستان اراک اجرا شده و احتیاج است مردم همچنان خطر این بیماری را جدی بگیرند و فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوند.

بختیاری گفت: مردم در صورت احتیاج به خروج از منزل باید پروتکل های بهداشتی را رعایت و به فاصله گذاری اجتماعی توجه نمایند و در مکان های پر ازدحام از ماسک استفاده نمایند.

فرماندار اراک اضافه نمود: خانواده ها، یک برنامه ریزی دقیق برای خروج از منازل خود در مواقع ضروری داشته باشند تا مجبور نشوند هر روز به خارج از خانه بروند و این تصور را نداشته باشند که این بیماری تمام شده است.

فرماندار اراک اظهار کرد: بعضی اصناف کم ریسک فعالیت خود را بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی شروع نموده اند و نظارت بر فعالیت این صنف ها با جدیت ادامه دارد.

بختیاری اظهار کرد: 90 درصد صنوف شهرستان اراک از زمان شیوع ویروس کرونا در این منطقه تا به امروز همکاری خوبی داشته اند و موارد مورد احتیاج را رعایت نموده اند.

بختیاری مطرح کرد: مسائل کسبه و صنوف نیز درک می گردد و همه کوشش ها برای کاهش مسائل این قشر به کار گرفته شده است.

استان مرکزی به مرکزیت اراک، بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد و تا کنون یک هزار و 423 نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که یک هزار و 22 نفر از این افراد بهبود یافته و 138 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 398

به "فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید