تور ارزان هند: قلعه نویی: همه ایران دیدند گل پرسپولیس هند بود، کامیابی نیا باید اخراج می شد

به گزارش مجله نازلارا، سرمربی گل گهر سیرجان با بیان اینکه همه ایران دیدند گل پرسپولیس هند بود گفت: این چندمین بازی است که مقابل پرسپولیس از داوری ضربه می خوریم.

تور ارزان هند: قلعه نویی: همه ایران دیدند گل پرسپولیس هند بود، کامیابی نیا باید اخراج می شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک - یک گل گهر مقابل پرسپولیس گفت: به بازیکنان خودم خداقوت می گویم که یک بازی مردانه انجام دادند و تمام دستورات تاکتیکی ما را پیاده کردند. با تیمی بازی کردیم که جزو تیم های قدرتمند آسیا است. فکر می کنم به غیر از صحنه اول بازی و صحنه ای که با دست گل زدند دیگر روی دروازه ما موقعیتی نداشتند. این چندمین بازی است که مقابل پرسپولیس از داوری ضربه می خوریم و نمی دانم چرا اینگونه است.

وی ادامه داد: در نیمه اول داور می توانست کامیابی نیا را اخراج کند ولی اینقدر با این بازیکن مدارا کرد که گل محمدی او را تعویض کرد. وقتی حرف از عدالت می زنیم فرقی نمی کند که گل گهر باشد یا پرسپولیس؛ داور باید عدالت را رعایت کند. با همه احترامی که برای تیم داوری قائل هستم قضاوت را برعهده کارشناسان می گذاریم. داوران برای ما قابل احترام هستند، همه دیدند که در بازی قبل برای ما 2،3 پنالتی نگرفتند و این بازی هم می توانستند پنالتی روی برزای را بگیرند، گل پرسپولیس هم که اظهر من الشمس بود و همه ایران و کارشناسان دیدند که مهاجم پرسپولیس با دست زد ولی داور و یاری داور ندیدند. در بازی با فولاد یاری اول صحنه ای را در 70 متری می بیند، اما برای ما نه یاری می بیند نه داور. با این وجود به داوران احترام می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر مطرح کرد: با وجود اینکه بعد از گل پرسپولیس به لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودیم توانستیم به بازی برگردیم و می توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم که با بدشانسی روبه رو شدیم. در مجموع فکر می کنم می توانستیم برنده باشیم چون پرسپولیس 2 موقعیت بیشتر نداشت. به تیم داوری و پرسپولیس خسته نباشید می گویم و باید به بازی های آینده فکر کنیم.

قلعه نویی درباره تعویض هایی که در دقیقه 30 انجام داد و فرایند تیمش بهتر شد، گفت: وقتی شما می بینید که تیمت خوب بازی نمی کند فرقی نمی کند که دقیقه یک باشد یا 90؛ باید سریع تعویض کنید. تعویض های ما تاکتیکی بود نه اینکه بازیکنان مان بد بازی نموده باشند، ما تعویض کردیم که به دستورات تاکتیکی مان برگردیم و بازیکنان تازه وارد به خوبی کارشان را انجام دادند.

وی در مورد اینکه گل محمدی گفته گل پرسپولیس سالم بوده و فرایند داوری بعد از اعتراض گل گهر تغییر کرد، اعلام کرد: به هر حال گل محمدی نظرش را گفته اما همه کارشناسان در بین دو نیمه گفتند که هند بوده است. کارشناس داوری هستند و نظر می دهند. کدام صحنه تغییر نموده و فرایند داوری عوض شده است؟ کمال باید اخراج می شد، پنالتی ما را نگرفتند شاید این مدلی است و جدیداً به این شکل شده و فرایند داوری تغییر نموده است. اشکالی ندارد ما یک تیم شهرستانی هستیم و اگر حق تیم ما خورده گردد زیاد به چشم نمی آید ولی اگر حق تیم های بزرگ خورده گردد در فضای مجازی خیلی حمله می گردد. وقتی حرف از عدالت می گردد می گویند این تیم شهرستانی است و اشکالی ندارد.

سرمربی گل گهر درباره شرایط تیکدری گفت: تیکدری مراحل درمانی اش را انجام می دهد. ما احمد موسوی را هم داریم که مصدوم است و این دو می توانستند در بازی با پرسپولیس به ما یاری نمایند که متاسفانه در اختیارشان نداشتیم.

قلعه نویی درباره جذب مهاجم خارجی مطرح کرد: اینقدر که دست دست شد، ما 3،4 بازیکن بودند که همه آنها قرارداد بستند، ولی باشگاه نهایت تلاشش را کرد و رقم های آنها هم بالا بود. ما مثل برخی از تیم ها مبلغ 500 هزار یورو نداریم که برای بازیکن بدهیم. همین جا اعلام می کنم که هر باشگاهی که ادعا دارد قراردادهایش را رو کند ما هم قراردادهایمان را رو می کنیم. برای بازیکنی 500،600 هزار یورو برای یک سال می خواستند که ما نداشتیم و فعلا با همین شرایط جلو می رویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1468

به "تور ارزان هند: قلعه نویی: همه ایران دیدند گل پرسپولیس هند بود، کامیابی نیا باید اخراج می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: قلعه نویی: همه ایران دیدند گل پرسپولیس هند بود، کامیابی نیا باید اخراج می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید