تور فرانسه ارزان: مخالفت سازمان لیگ فوتبال فرانسه با برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار

به گزارش مجله نازلارا، سازمان لیگ فوتبال فرانسه به طور رسمی با پیشنهاد برگزاری بازی های جام جهانی هر دو سال یکبار مخالفت کرد.

تور فرانسه ارزان: مخالفت سازمان لیگ فوتبال فرانسه با برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حال آنالیز طرح پیشنهادی برگزاری مسابقات جام جهانی به صورت هر دو سال یکبار است که این طرح مخالفان کمی ندارد. در حال حاضر این مسابقات هر چهار سال یکبار با حضور 32 تیم برگزار می گردد که در دوره بعدی یعنی 2026 با حضور 48 تیم برگزار خواهد شد.

اعضای لیگ حرفه ای فوتبال فرانسه و مسؤلان سازمان لیگ فوتبال فرانسه (LFP) امروز (چهارشنبه) نشستی در این زمینه داشتند و در سرانجام این جلسه تصمیم به مخالفت با اجرای ایده برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار گرفتند.

در بیانیه ای که سازمان لیگ فوتبال فرانسه منتشر نموده، آمده است: فیفا می خواهد تصمیمی اتخاذ کند که منافع آنها را برآورده کند و تأثیر آن بر لیگ های داخلی و باشگاه ها به عنوان کارفرمای بازیکنان، به طرز غیرقابل جبرانی منفی خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است که اعتبار جام جهانی باید حفظ گردد و فیفا در عوض باید بر توسعه لیگ های حرفه ای باشگاه ها تمرکز کند تا مسابقات بین المللی.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1284

به "تور فرانسه ارزان: مخالفت سازمان لیگ فوتبال فرانسه با برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: مخالفت سازمان لیگ فوتبال فرانسه با برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید