مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

به گزارش مجله نازلارا، در آوریل گردشگران تور اروپا می توانند شاهد مسابقه غورباقه ها، مراسم تولد رم، فستیوال سنت مارکو (San Marco) و روز بزرگداشت سنت جورج باشند. روز استقلال ایتالیا در بیست و پنجم ماه آوریل، از تعطیلات رسمی ایتالیا محسوب می شود و روز عید پاک نیز معمولاً در این ماه جشن گرفته می شود. جشنواره های غذا نیز در ماه آوریل بسیار فرا گیرند.

مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

فصل تابستان زمان بسیاری از جشنواره های ایتالیا است. روز جمهوری خواهان در دوم ژوئن، تعطیلی رسمی ایتالیا محسوب می شود و Feast Day of San Giovanni (روز بزرگداشت سنت جیووانی) در بسیاری از نقاط ایتالیا جشن گرفته می شود. مراسم Infiorata که در واقع ساخت فرشی از گلبرگ گل ها برای پیکر مسیح است غالباً در ماه ژوئن برگزار می شود. برخی از شهرهای ایتالیایی با آغاز این ماه کنسرت هایی در فضای آزاد برگزار می کنند.

این ماه یکی از بهترین ماه های ایتالیا برای برگزاری فستیوال هاست. گردشگران تور اروپا می توانند در شهر سینا شاهد (Siena) مسابقه اسب دوانی و جشنواره های Madonna Bruna و LArdia di San Constantino باشند. ماه ژوئیه زمان جشنواره های غذا، فستیوال قرون وسطی و مراسم آتش بازی است که شامل مسابقه جهانی آتش بازی (World Fireworks Championships) نیز می شود. جشنواره های موسیقی بسیاری نیز در این زمان بر پا می شوند.

منبع مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1287

به "مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید