مقاله: معرفی کارناوال نیس در تور فرانسه

به گزارش مجله نازلارا، در این کارناوال، مجسمه های بزرگی از جنس کاغذ فشرده ساخته می شوند و با آنها رژه برگزار می گردد. در این کارناوال مانند فستیوال ماردی گرا مردم ماسک هایی بر چهره می زنند، اما داشتن ماسک در این جشنواره الزامی نمی باشد. حتی برای شرکت در کارناوال نیس باید نیازی نیست لباس خاصی بپوشید و بلکه بهترین لباسی که به آن علاقه زیادی هم دارید، به تن نمایید. بر خلاف فستیوال های دیگر، جشن نیس، مردم به جای اینکه خود لباس عجیبی بپوشند، این لباس را به تن می کنند. این مجسمه ها بر روی چرخ های بزرگی قرار گرفته اند و راه خود را از میان جمعیت باز می کنند و در میان مردم به نمایش گذاشته می شوند. روی دو طرف این مجسمه ها چرخ های سیاری قرار گرفته است که شاخه گل های تازه را به طرف جمعیت پرتاب می کند. اگر علاقه دارید به کشور فرانسه سفر کنید و در این کارناوال شاد 2 هفته ای در تور ارزان فرانسه شرکت نمایید. اگر خواستید بهترین مکان و بهترین دید را به کاناوال نیس داشته باشید در این کارناوال فانتزی مملو از عطر و رنگ داشته باشید، بلیط جایگاهی در ایستگاه ها یا قسمت های توقف اختصاصی در امتداد خیابان را خریداری نمایید. خیابان ها در طول این فستیوال شب و روز پر از جمعیت هستند و غرفه های برپاشده آن، پر از هدایا، کالاهای سوغاتی، عطر بنفشه، پارچه هایی زیبا به رنگ روشن و غذاهای مخصوص فرانسوی هستند.

مقاله: معرفی کارناوال نیس در تور فرانسه

در کارناوال شاد و پر شور نیس مجسمه های غول پیکری ساخته شده است تا بتوانند در شهر با آنها رژه بروند و با اجرای موسیقی و حرکت دادن گل ها و شادی و هیجان همراهی کنند. به دلیل فضای شادی که دارد، نیس یکی از فستیوال های دوست داشتنی گردشگران هم می باشد.

تاریخچه برگزاری این کارناول به سال 1294 بازمی گردد و قدیمیترین کارناوال دنیا محسوب می شود و تخمین زده شده که امروزه یک میلیون نفر از سراسر دنیا به نیس سفر می کنند تا در شور و هیجان این جشن بزرگ در کشور فرانسه شرکت کنند. مراسم نیس هر ساله از تاریخ 24 بهمن آغاز شده و تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.

منبع مقاله: معرفی کارناوال نیس در تور فرانسه

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1282

به "مقاله: معرفی کارناوال نیس در تور فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی کارناوال نیس در تور فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید