نگاهی به حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد بازیکنان پرسپولیس؛ چشم و گوش بسته!

به گزارش مجله نازلارا، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس برای بازی حساس خود مقابل ذوب آهن مهمترین بازیکن خود در خط دفاعی را به همراه ندارد.

نگاهی به حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد بازیکنان پرسپولیس؛ چشم و گوش بسته!

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در خط دفاعی به علت محرومیت سیدجلال حسینی با مسائل فراوانی روبرو خواهد بود. بدون هیچ تردیدی محرومیت بازیکن تاثیر گذاری چون سیدجلال حسینی در ملاقات با ذوب آهن که یکی از حساس ترین بازی های فصل محسوب می گردد، در نوع خود عجیب به نظر می رسد. به هرحال با توجه به فاصله امتیازی پرسپولیس و ذوب آهن و بازی که قرار است در اصفهان انجام گردد، این محرومیت می تواند دغدغه های یحیی گل محمدی را چند برابر کند.

پرسپولیس برای از دست ندادن کورس قهرمانی باید هر سه امتیاز بازی با ذوب آهن را کسب کند تا در تعداد بازی های برابر با سپاهان با این تیم هم امتیاز گردد. از این رو گل محمدی می داند محروم کردن ستون تیمش در این بازی تا چه اندازه می تواند به نفع ذوب آهن و در مجموع تیم سپاهان باشد. برهمین اساس باید دید مربی جوان پرسپولیس با توجه به محرومیت کاپیتان تیمش و همین طور فرشاد فرجی چه تدابیری برای بازی با ذوب آهن خواهد اندیشید. تیم های پرسپولیس و ذوب آهن روز سه خردادماه باید به مصاف هم بفرایند.

اگرچه باشگاه پرسپولیس به آرای کمیته انضباطی اعتراض نموده اما محرومیت سیدجلال حسینی در بازی با ذوب آهن قطعی است. سیدجلال حسینی غایب قطعی پرسپولیس مقابل ذوب آهن خواهد بود. اگرچه باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از اعلام رسمی آرای کمیته انضباطی، به شدت به این احکام اعتراض نموده و اعتراض خود را به صورت رسمی و مکتوب ارائه کرد، اما به نظر می رسد احکام صادره قابل تجدید نظر نیست.

خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که پرسپولیسی ها ناامید نیستند و همه کوشش خود را به کار گرفته اند تا حداقل یک جلسه از محرومیت فرشاد فرجی کم شده و محرومیت سیدجلال حسینی را نیز به حالت تعلیقی درآورند اما بعید است کمیته انضباطی تا دوشنبه که پرسپولیس به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود، در این ارتباط تشکیل جلسه بدهد و پفراینده اعتراض قرمزها را آنالیز کند. از این رو پرسپولیس در بازی حساس دوشنبه با ذوب آهن دو عنصر موثر خط دفاعی اش را به همراه نخواهد داشت.

کمال کامیابی نیا مقابل ذوب آهن در خط دفاعی به میدان خواهد رفت. کمال کامیابی نیا مقابل ذوب آهن به عنوان زوج محمدحسین کنعانی زادگان به میدان خواهد رفت. با توجه به آرای کمیته انضباطی سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی، دو مدافع میانی پرسپولیس محروم بوده و قادر به همراهی تیم شان مقابل ذوب آهن نیستند. بر همین اساس کمال کامیابی نیا که تجربه بازی در پست دفاع میانی را داشته، قرار است به عنوان مدافع میانی کنار حسین کنعانی زادگان ایفای نقش کند.

کمال کامیابی نیا که در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و همراهی اش با دیگر عناصر خط دفاعی چند کلین شیت پیاپی را برای پرسپولیس ثبت کرد، این توانایی را دارد که بازی سازی را از خط دفاعی شروع کند و این موضوع می تواند برای گل محمدی یک نکته مثبت باشد. هرچند غیبت سیدجلال حسینی می تواند از نظر روحی کاروان پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد. تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 19:30 روز دوشنبه، 3 خردادماه به مصاف هم می فرایند.

سیدجلال حسینی که به شدت نسبت به آرای کمیته انضباطی معترض است در گفتگویی گفت: من می پرسم در این چند سال و به ویژه یکی دوسال اخیر این همه به پرسپولیس تهمت زدند. هر چه از دهانشان رسید گفتند که پرسپولیس تیم حکومتی است، تیم وزارتی است، تیم خاص است و فلان و بهمان! یک بار فقط یک بار کمیته انضباطی یا فدراسیون فوتبال با این افراد برخورد کرد؟ آیا کسی محروم شد که دیگران به پرسپولیس تهمت نزنند؟

من شخص یا تیم خاصی را اسم نمی برم اما الان ما باید در اصفهان مقابل تیم خوب ذوب آهن بازی کنیم. تیمی که زهردار است و درضمن در خطر سقوط است. این تیم همه توانش را برای بازی با ما می گذارد آن وقت دو مدافع پرسپولیس باید محروم شوند. چرا؟ کمیته انضباطی چرا من را محروم کرد؟

به هرحال اتفاقاتی می افتد که آدم را به شک می اندازد. چرا زورشان فقط به پرسپولیس می رسد؟ جرم ما چیست؟ اینکه 4 سال قهرمان شدیم؟!

عین حقیقت است. جرم اصلی ما 4 سال قهرمانی متوالی است وگرنه کسی با پرسپولیس کاری نداشت. زورشان فقط به تیم ما می رسد چون پرسپولیس مظلوم ترین تیم ایران است! پرسپولیس نه امروز بلکه از قدیم مظلوم بوده است. هرگز هم تیم حکومتی نبوده و نیست. پرسپولیس یک تیم مردمی است که با زحمت و کوشش محبوب ترین شده است.

نکته عجیب رای کمیته انضباطی، جایی بود که حکم بر برگزاری مسابقات دو تیم یاد شده در فصل آینده لیگ برتر اعم از رفت و برگشت در خارج از استادیومهای خانگی این دو تیم و در شهر و استان بی طرف داده شد.در بازی پرسپولیس و سپاهان اگرچه در طول 90 دقیقه اتفاق خاصی رخ نداد اما پس از انتها مسابقه، یک جرقه روی پیست تارتان کافی بود تا آتش درگیری بین بازیکنان دو تیم شعله ور گردد اما گزارش ها از استادیوم نقش دنیا، به وضوح نشان می دهند زد و خوردی بین طرفین دعوا نبوده است. در حالی که جنجال ایجاد شده در شهر اصفهان بوده است، چرا پرسپولیس از میزبانی محروم شده؟ آیا باشگاه سپاهان در بازی رفت سال جاری در سفر به تهران و بازی مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی، مسائلی را تحمل نموده است؟

اکنون پرسپولیسی ها اعتراضی جدی به این حکم دارند و می گویند که در بازی رفت که میزبانی اش برعهده این تیم بود، تقابل پرسپولیس - سپاهان بدون هیچ حادثه خاصی به انجام رسید و حالا صدور چنین حکمی که دامن پرسپولیس را هم می گیرد، خارج از عدالت است. پرسپولیس صبح امروز دفاعیه خود به فدراسیون فوتبال را ارسال کرد.آنها ادعا می نمایند فارغ از اتفاقات اتفاق افتاده در داخل زمین، در سطح شهر اصفهان هم مسائلی بی شمار برای آنها به وجود آمده که البته سپاهان در تهران هرگز با این مسائل روبرو نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1086

به "نگاهی به حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد بازیکنان پرسپولیس؛ چشم و گوش بسته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد بازیکنان پرسپولیس؛ چشم و گوش بسته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید