هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران

به گزارش مجله نازلارا، هتل شاهد قم یکی از بهترین هتل های شهر مقدس قم است. در سال 1373 برای اولین بار افتتاح شده است و در سالهای اخیر نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران

این هتل فاصله نسبتا دوری با حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران دارد و به همین دلیل بیشتر برای کسانی توصیه می گردد که دارای خودرو شخصی هستند. این هتل در واقع بخشی از مجموعه تفریحی و فرهنگی کوثر است و عضوی از زیر مجموعه هتل های شاهد یا کوثر است.

با وجود اینکه هتل از مرکز شهر دورتر است ولی برای کسانیکه می خواهند در آرامش و به دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر اقامت نمایند از بهترین گزینه ها محسوب می گردد. هتل ظرفیت بالای 400 نفری و رستوران عظیم 300 نفری دارد و هتلی عظیم با امکاناتی تقریبا کامل است که در دو طبقه ساخته شده است.

این هتل برای اسکان گروههایی که برای شرکت در مراسم فرهنگی، مذهبی و همایشها بلیط هواپیما خریده و به قم سفر می نمایند یکی از بهترین گزینه ها است. در ادامه در رابطه با امکانات هتل اطلاعات بیشتری بیان خواهد شد.

امکانات عمومی هتل

هتل شاهد یکی از هتل های تمیز و جدیدالاحداثی است که برای اقامت های گروهی بسیار مناسب است. از شاخصترین ویژگی های هتل می توان به وجود رستورانی با منوی بسیار متنوع و کافی شاپ اشاره نمود. هتل دارای تهویه مطبوع مناسب است. با توجه به اینکه هتل در 2 طبقه ساخته شده است احتیاجی به وجود آسانسور ندارد. ترانسفر فرودگاهی نیز در امکانات هتل قرار ندارد. در محوطه هتل فضای سبزی وجود دارد که می توان در این فضا ورزش و پیاده روی انجام داد.

هتل شاهد دارای فروشگاه است و در این فروشگاه مسافران می توانند سوغاتی های خود را بخرند. پارکینگ موجود در محوطه هتل رایگان بوده و دارای ظرفیتی معادل 70 خوردو است و با توجه به دور بودن هتل از مرکز شهر برای مسافرانیکه خودرو شخصی دارند وجود پارکینگ از بهترین ویژگی های هتل محسوب می گردد.

در هتل نمازخانه نیز وجود دارد. سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی هر دو در هتل موجود هستند. سالن اجتماعات و کنفرانس ها از دیگر امکانات هتل شاهد است که برای رزرو آن می توانید اقدام کنید. در لابی نیز می توانید به اینترنت وصل باشید و لحظاتی را در فضای آرام آن به استراحت بپردازید. علاوه بر همه این موارد پرسنل کارآزموده و مجرب نیز از ویژگی های شاخص هتل محسوب می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل شاهد مجهز به تلویزیون هستند و این مورد برای سرگرمی مسافران گزینه خوبی است. حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی مورد احتیاج در اتاق ها قرار دارند. سیستم تهویه مطبوع نیز در اتاق ها وجود دارد. یخچال نیز از جمله امکانات دیگری است که در اتاق ها وجود دارد و مسافران مواد غذایی خود را می توانند با خیال راحت در اتاقشان بصورتازه نگهداری نمایند.

در اتاق ها تلفن نیز وجود دارد و مسافران می توانند به راحتی با پذیرش در ارتباط باشند. از امکانات دیگر می توان به اتصال به اینترنت اشاره نمود.هتل انواع مختلفی از اتاق ها را دارد که شامل اتاق 5 نفره، سوییت تک خوابه پنج نفره، سوییت تک خوابه شش نفره و سوییت دو خوابه شش نفره است. لازم بذکر است اتاق ها صبحانه رایگان ندارند.

رستوران هتل

هتل شاهد قم دارای رستوران بسیار تمیز و عظیمی با گنجایش 300 نفر است که منوی بسیار متنوعی از غذاهای ایرانی را دارد و مسافران می توانند تمام وعده های غذایی خود را از این رستوران تهیه نمایند. علاوه بر رستوران، هتل کافی شاپ نیز دارد و مسافران می توانند تجربه عصرانه خاطره انگیزی را در این هتل با همراهنشان داشته باشند.

فاصله هتل شاهد قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا شهربازی قم: 6 کیلومتر

فاصله حرم حضرت معصومه (س): 15 کیلومتر

فاصله تا مصلی قدس قم: 18 کیلومتر

فاصله تا منزل امام خمینی ره: 17 کیلومتر

فاصله تا مسجد مقدس جمکران: 25 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1074

به "هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید