واکنش مربی کشتی نونهالان به حضور حسن یزدانی در اردو

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران، مسعود واحدی سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان با بیان این مطلب اضافه نمود: با نگاه مثبتی که فدراسیون کشتی بر روی رده سنی پایه دارد و به منظور شناسایی استعدادها و پشتوانه ها در کشتی کشور، اردوی بسترسازی فنی، فرهنگی و تفریحی را به مدت 4 روز برای نونهالان آزادکار در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار کردیم. در این اردو ضمن انجام کارهای فنی، کارهای فرهنگی و تفریحی نیز در دستور کار قرار داشت و تست های آمادگی جسمانی، روانشناسی و ترکیب بدنی را انجام دادیم. ضمن اینکه یک کلاس تغذیه نیز برای مربیان برگزار کردیم.

واکنش مربی کشتی نونهالان به حضور حسن یزدانی در اردو

وی توضیح داد: نونهالان حاضر در اردو از شرایط و امکانات خانه کشتی شهید صدرزاده بسیار راضی بودند ضمن اینکه حضور در موزه ورزش در کمیته ملی المپیک و آشنایی با دست آوردهای قهرمانان ورزش ایران نیز برای آن ها بسیار تأثیرگذار بود.

واحدی در خصوص اهمیت رده سنی پایه گفت: فدراسیون کشتی نگاه مثبتی بر این رده سنی دارد و این موضوع از حضور رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاحیه و صحبت هایی که داشتند و همچنین شرکت در تمرینات ملی پوشان و سرشاخ شدن با آن ها کاملا مشهود بود، ضمن اینکه مدیر تیم های ملی نیز در بیشتر اوقات در تمرینات ما حضور داشت.

سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان با تأکید بر اینکه برگزاری این اردوها می تواند نتایج بسیار خوبی در کشتی ایران داشته باشد گفت: هرچقدر که آینده سازان کشتی کشور با محیط تمرینی قهرمانان این رشته آشنا شوند و به این باور برسند که آن ها نیز می توانند پیروز باشند، یاری نماینده است و این موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها خواهد شد.

واحدی با قدردانی از حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و دنیا در اردوی آزادکاران نونهال گفت: اینکه حسن یزدانی در میان کشتی گیران ما حضور یافت بسیار ارزشمند و خوب بود. وقتی که کشتی گیران ما از نزدیک یکی از الگوهای خود را دیدند و توانستند با وی ارتباط برقرار نمایند باعث انگیزه مضاعف در آنها شد.

وی ادامه داد: حسن یزدانی نیز در این ملاقات به سئوالات کشتی گیران ما پاسخ داد، ضمن اینکه صحبت هایی را در خصوص سرگذشت خود و فرایند تمریناتش تا کسب قهرمانی در دنیا و المپیک، تجربیاتش در شکست ها و پیروزی ها و همچنین اهمیت به مسائل اخلاقی، احترام به والدین و مردم داری برای آزادکاران نونهال داشت.

واحدی در خاتمه با اشاره به اینکه فرایند برگزاری این اردو ها ادامه خواهد داشت اعلام کرد: به تناوب از کشتی گیران و مربیان منتخب استان ها برای حضور در این اردوها دعوت خواهیم کرد و مطمئنم که با ادامه فرایند برگزاری این اردوها، در آینده شاهد تأثیرات مثبتی در کشتی کشور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 232

به "واکنش مربی کشتی نونهالان به حضور حسن یزدانی در اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی کشتی نونهالان به حضور حسن یزدانی در اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید