کرونا سفارش قطعات گوشی سامسونگ را کاهش داد

به گزارش مجله نازلارا، طبق گزارشی جدید، سامسونگ میزان سفارش قطعات موبایل را 50 درصد کاهش داده است. دلیل این امر کاهش تقاضا و کندی فراوری به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

کرونا سفارش قطعات گوشی سامسونگ را کاهش داد

شیوع ویروس کرونا روی زندگی میلیون ها نفر در سراسر دنیا تأثیر گذاشته است. کسب وکارهای مختلف نیز با چالش هایی روبرو شده اند.

شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین فراوری کننده موبایل در دنیا نیز با مشکلاتی روبرو شده است. طبق گزارشی جدید، این شرکت سفارش قطعات موبایل را 50 درصد کاهش داده است.

در سه ماهه نخست 2020 سامسونگ توانست تعداد قابل توجهی موبایل گلکسی S20و گلکسیZ Flip را بفروشد. البته فروش این موبایل ها 40 درصد کمتر از فروش سری گلکسی S10 بود. اما در ماه های آینده فروش دستگاه های این شرکت با چالش روبرو خواهد شد.

از زمان شیوع ویروس کرونا سامسونگ تمام واحدهای فراوری کننده موبایل خود در کره جنوبی، هند و برزیل را تعطیل نموده است. از سوی دیگر چرخه تقاضا نیز به شدت آسیب دیده است.

این فرایند سبب شده سامسونگ سفارش قطعات موبایل را 50 درصد کاهش دهد. میزان تقاضا، ابزار فروش و همچنین فراوری دراین شرکت با چالش روبرو شده است.

سامسونگ سالانه بیش از 300 میلیون دستگاه موبایل می سازد، اما باتوجه به کاهش سفارش قطعات، فراوری در 2020 میلادی به شدت کاهش می یابد.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 440

به "کرونا سفارش قطعات گوشی سامسونگ را کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا سفارش قطعات گوشی سامسونگ را کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید