کوهستان تیان مِن ، قطعه ای از بهشت در چین china

به گزارش مجله نازلارا، کوهستان تیان مِن ، قطعه ای از بهشت در چین china

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره کوهستان تیان مِن ، قطعه ای از بهشت در چین ، سخن خواهیم گفت.

کوهستان تیان مِن ، قطعه ای از بهشت در چین china

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بیشتر درباره کوهستان تیان مِن بدانید :

هون آن (نیز هونان) , (به انگلیسی: Hunan) یکی از استان های کشور چین است. این استان همچنین به استان شیان هم شهرت دارد. این استان در جنوب شرقی این کشور نهاده شده است و مرکز آن شهر چانگشا است. رودخانه یانگ تسه از ارتفاعات شمال این استان سرچشمه می گیرد.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

کوهستان تیان مِن (Tianmen) را می توان یکی از زیباترین مناطق گردشگی کشور چین دانست. در وصف زیبایی و جذابیت این نقطه، همان بس که به عنوان لوکیشن فیلمبرداری اثر محبوب و پرفروش جیمز کامرون یعنی آواتار مورد استفاده نهاده شد. همچون آن سرزمین دوردست و زیبا، این کوهستان نیز قطعاً با ستون های سنگی و مهی شناور در آسمان، شما را اسیر جادوی خود خواهد نمود.

یکی از زیباترین جلوه های طبیعت این منطقه غار منحصر بفرد آن است که با قوس طبیعی که در کوه ایجاد نموده و شبیه دروازه ای به بهشت است به نام دروازه بهشت شهرت زیادی یافته است. این غار تیان من نام دارد و یکی از بلندترین غارهای جهان با طول تقریبا 60 متر و ارتفاع بیش از 130 مترمی باشد. به اعتقاد مردم چین دروازه بهشت دری است که این جهان را به بهشت متصل می نماید با دیدن آن از نزدیک این جمله را بیشتر درک خواهیم کرد معمولا دور این غار را مه و ابری عجیب می پوشاند که زیبایی و مرموز بودن آن را چند برابر می نماید.

این منطقه به عنوان پارک ملّی کوهستان تیان من نیز شناخته شده و در استان هونان نهاده شده است. کوهستانی به ارتفاع 1519 متر که با شکل و شمایل خاص و زیبای خود، حس ماجراجویی و هیجان را به بیننده منتقل می نماید. البته این تمام داستان نیست. یک تله کابین بی نظیر، جاده ای پرپیچ و خم و زیبا و البته مسیرهای راهپیمایی تماشایی نیز به کامل تر شدن تصویر ویژه و فراموش نشدنی این منطقه یاری شایانی نموده اند.

هرچند باید دیدنی های دیگری را نیز به عجایب این منطقه اضافه نمود. از جمله مسیرهایی خطرناک که گام نهادن در آنها، خون را در عروق منجمد می نماید. گویی درست در لبه صخره های معلق در حرکت هستید و یک لحظه غفلت شما را به اعماق جهانی زیرین پرتاب خواهد نمود. پلی جالب نیز در این ناحیه واقع شده که دو قلّه را به هم متصل نموده و منظره ای دیدنی را در فصل زمستان رقم می زند. اما نگران نباشید، تله کابین و جاده های مناسب شما را به سلامت به اوج کوهستان منتقل خواهند کرد.

به هر حال اگر جزء آن دسته از افراد هستید که بیش از هر چیز دیگر، به طبیعت عشق می ورزید، حتما به این کوهستان نیز سفر نموده و کوله بار خاطرات شیرین خود را سنگین تر کنید.

هر زمان و هر فصلی می توان به این ناحیه سفر کرد. نگران نباشید، طبیعت شما را نا امید نخواهد نمود. هر فصلی جذابیت و رنگ و بوی خود را به مناظر اطراف هدیه نموده و نقشی از خاطرات فراموش نشدنی را بر جای خواهد گذاشت. البته از ماه آپریل تا اکتبر، اوج حضور گردشگران در این منطقه است.

زمستان را از قلم نیاندازید، زمانی که لایه ضخیمی از برف همچون رواندازی رویایی همه چیز را در برگرفته و منظره را همچون تابلویی پر زرق و برق به نمایش می گذارد.

منبع : placestosee

اگر دوست دارید در خصوص ناشناخته های چین بیشتر بدانید، مقاله زیر را دنبال کنید:

ناشناخته های چین - مکان های حیرت انگیز و دیدنی China

کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 448

به "کوهستان تیان مِن ، قطعه ای از بهشت در چین china" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهستان تیان مِن ، قطعه ای از بهشت در چین china"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید