کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین خودرو های برقی در سال 2021

به گزارش مجله نازلارا، اگر قصد خرید خودروی الکتریکی کوچک و در عین حال مقرون به صرفه قیمت را دارید، این گزارش حسابی برایتان مفید خواهد بود.

کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین خودرو های برقی در سال 2021

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از topgear، صنعت حمل و نقل در سالیان اخیر با درنظر گرفتن پیشرفت های جوامع و احتیاج کاربران به اتومبیل های ارزان و باکیفیت به سمت فراوری خودرو هایی رفته که بتواند در عین زیبایی، کیفیت لازم را نیز در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا همگی برنامه های بلندمت و بلند پروازانه ای برای جلب رضایت مردم در زمینه اتومبیل دارند. مدتی است که خودرو های الکتریکی و هوشمند شدن حمل و نقل گل سر سبد محافل است. خودرو های برقی از چند باتری قابل شارژ استفاده می نمایند و به علت کم مصرف بودن و زیبایی های منحصر به فردی که دارند، هواداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جذب نموده اند. در این گزارش قصد داریم ده مورد از برترین خودرو های الکتریکی کوچک برای خرید در سال 2021 را معرفی کنیم، پس تا انتها گزارش همراه ما باشید!

رنو زئو

رنو زئو پرفروش ترین و محبوب ترین خودروی برقی اروپا تا کنون بوده است. ایکافی است یا خیر، به شما بستگی دارد. البته یک رقیب یا شاید جایگزین) در آینده ای نزدیک به نام retro regen 5 روزی این جایگاه را از این خودروی الکتریکی کوچک و زیبا بگیرد. آینده Zoe هر چه که باشد، جایگاه آن در تالار مشاهیر خودرو های برقی از قبل تضمین شده است.

هوندا e

این کانسپت Urban EV است که به یک افسانه می ماند تا یک خودروی برقی، افسانه ای که مدتی بعد به یک نمونه اولیه تبدیل و خواستنی ترین خودرو پس از سوزوکی جیمنی شد. هوندا e، اولین خودروی صرفاً الکتریکی و فراوری انبوه این شرکت در بازار و هوندا بود.

فیات 500

اگر به فضای زیادی احتیاج ندارید، این خودرو بسیار مناسب است و حتی می توانید برای سفر های طولانی در بزرگراه از آن بهره ببرید. آپشن هایی، چون طراحی شیک و با کیفیت بودن تجربه یک رانندگی دلچسب را برای مشتریان فراهم می نماید.

خودروی الکتریکی BMW i3s

این خودرو تجربه رانندگی با سرعت بی نظیر را برای شما فراهم می نماید. یک سرعت سنج دیجیتالی ساده در پایین آن قرار گرفته است تا از متمرکز شدن شما به چند مکان در یک زمان جلوگیری کند. به طور طبیعی برد الکتریکی شما در این فرآیند از بین می رود، فکر کنید. بی ام و ادعا می نماید که حدود 160 مایل می پیماید و فروش این خودرو حاکی از این است که حتی نزدیک به یک دهه پس از عرضه نیز جایگاه بسیار خوبی در بازار دارد.

اتومبیل برقی Mini Electric

همواره کم هزینه بودن و فضای مناسب BMW i3 جز آپشن های برتر این خودرو بوده، اما اکنون Mini ررویکرد تازهی را در زمینه خودرو های برقی ایجاد نموده است. خودرویی که با داشتن قیمت و باتری مناسب آمده تا سایر ماشین های برقی را با چالش اساسی رو به رو کند.

پژو e-208

این خودرو شبیه 208 معمولی است. در قدیم شما ماشینی را انتخاب می کردید و سپس تصمیم می گرفتید که چه نوع موتور و گیربکسی داشته باشد؛ بنابراین e-208 می تواند برای افرادی که در درجه اول 208 می خواهند و سپس پیشرانه موردنظر را انتخاب می نمایند بسیار مجذوب کننده باشد.

واکسهال موکا (Vauxhall Mokka-e)

مدل تازه Mokka با استایل مجذوب کننده، طراحی چشم نواز، درایو برقی و کابینی منحصر به فرد و کارکرد آسان و همگام با فناوری یک گزینه مناسب برای خرید به شمار میرود.

اشکودا سیتیگو IV

سه گانه هاچ بک های کوچک گروه فولکس واگن شامل فولکس واگن آپ، Seat Mii و اشکودا سیتیگو تقریباً همزمان با هم پا به عرصه خودرو های برقی گذاشتند. اکنون فقط مدل فولکس واگن آپ با موتور احتراق داخلی و قیمت بالا در دسترس است. خودرو های Seat و Skoda بر سر کاهش میانگین انتشار CO2 و در مواجهه با قوانین سختگیرانه تازه اتحادیه اروپا رقابت تنگاتنگی با هم دارند. مدل اشکودا ارزان تر از Seat Mii است.

کیا سول EV

آخرین خریداران آن را با موتور واقعی دریافت کردند و بسیار خوش شانس بودند. سال گذشته در اروپا کیا بیش از مجموع خودرو های بنزینی و دیزلی Soul EV فروخت. در حالی که در سایر نقاط دنیا Soul با یک موتور بنزینی معمولی در دسترس است، در اروپا فقط مدل الکتریکی آن به فروش می رسد. پیشرانه این خودرو با هیوندای کونا و کیا e-Niro مشترک است و برد مفیدی معادل 280 مایل دارد.

سیتروئن آمی

آمی در واقع یک ماشین حمل زباله است، اما یک وسیله نقلیه بسیار دوست داشتنی و مجذوب کننده محسوب می گردد. رانندگی با آن خیلی جالب نیست، اما استفاده از آن سرگرم نماینده است و به واسطه طراحی ساده و جالب آن بسیاری از انگلیسی ها را ترغیب به خرید نموده است.

بیشتر بخوانید

گزارش از مهران محمدپور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1344

به "کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین خودرو های برقی در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین خودرو های برقی در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید