گل به خودی اومتیتی قبل از ال کلاسیکو با انتشار یک عکس در شبکه های اجتماعی

به گزارش مجله نازلارا، مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با انتشار یک عکس در فضای مجازی به منتقدانش برای زیر سؤال بردن صلاحیت او جهت بازی در تیم آبی و اناری پوش کاتالونیا بهانه ای نو داد.

گل به خودی اومتیتی قبل از ال کلاسیکو با انتشار یک عکس در شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، ساموئل اومتیتی بدون شک یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه بارسلونا بوده است، حداقل به سبب مدت زیادی که او به خاطر مصدومیت های متوالی خانه نشین بوده و نتوانسته به خط دفاعی تیم آبی و اناری پوش کاتالونیا یاری کند. او یکی از بازیکنانی بود که به نظر می رسید جدایی اش از کاتالان ها در تابستان سال جاری قطعی است اما گریه های ملتمسانه اش در حضور خوان لاپورتا رئیس باشگاه برای اعتماد دوباره به این بازیکن فرانسوی، سبب شد که یک بار دیگر این فرصت را به دست تا خودش را ثابت کند.

اومتیتی یکی از بازیکنانی است که رونالد کومان سرمربی بارسلونا برای بازی فردا (یکشنبه) مقابل رئال مادرید در اولین ال کلاسیکوی فصل در اختیار خواهد داشت اما او هنوز بازی آغاز نشده یک گل به خودی زده است.

اومتیتی در صفحه شخصی خود در توئیتر تصویری از کفش های جفت شده مابین پاهای خود منتشر نموده تا از آمادگی اش برای رفتن به میدان خبر بدهد غافل از اینکه همین عکس سبب می گردد که خیلی ها او را دست بیندازند و شایستگی اش برای حضور مهمترین بازی فوتبال باشگاهی اسپانیا را زیر سؤال ببرند. چیزی که سبب شده این اتفاق رخ دهد، اشتباه اومتیتی برای پوشیدن جوراب هایش است که آنها را لنگه به لنگه پوشیده است.

اشتباه اومتیتی با کلی بازتاب طنزآمیز در فضای مجازی همراه شده است و در این میان بعضی از کاربران این اتفاق را توجیه کننده عدم اعتماد کادر فنی بارسلونا برای اعتماد به مدافع فرانسوی دانسته اند، کسی که در این فصل حتی یک دقیقه هم برای آبی و اناری ها به میدان نرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1297

به "گل به خودی اومتیتی قبل از ال کلاسیکو با انتشار یک عکس در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل به خودی اومتیتی قبل از ال کلاسیکو با انتشار یک عکس در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید