آیفون 9 در نیمه اول سال 2020 راهی بازار خواهد شد

به گزارش مجله نازلارا، در حالی که خبرهای زیادی مبنی بر تاخیر در عرضه گوشی آیفون 9 به گوش می رسد، مینگ چی کو اعلام نموده این گوشی طبق برنامه در نیمه اول سال 2020 راهی بازار خواهد شد.

آیفون 9 در نیمه اول سال 2020 راهی بازار خواهد شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آیفون 9 یکی از محصولات مورد انتظار اپل است که وجود آن به طور حتم تایید شده و باید به زودی شاهد عرضه آن باشیم. در این بین اما ویروس کرونا باعث شد نه تنها اپل بلکه بسیاری از شرکت ها با مشکلاتی در فراوری محصولات خود روبرو شوند و لذا فراوری آیفون 9 که یکی از خطوط مونتاژ اصلی آن در کشور چین قرار داشت، با سرعت کمتری پیش رفت.

فاکسکان و دیگر فراوریکنندگان گوشی های اپل از ماه قبل تا کنون با شرایط سختی روبرو بودند چرا که دولت چین روزهای تعطیلی سال نو را کمی افزایش داد تا مردم کمتر به اداره جات یا شرکت ها رفته تا از این طریق اندکی از شیوع ویروس جلوگیری گردد. در ابتدا قرار بود ماه مارس از این گوشی رونمایی گردد و خب اینطور که به نظر می رسد این تاریخ قرار نیست با تاخیر قابل توجهی همراه گردد.

اپل فروشگاه ها و دفاتر خود را به علت شیوع ویروس کرونا در چین تعطیل می نماید!

مینگ چی کو که از تحلیل گران نام آشنای اپل به حساب می آید در آخرین اظهارات خود در رابطه با اپل گفت تاریخ عرضه آیفون 9 تغییر زیادی نخواهد داشت. وی همچنین با اطمینان به این نکته اشاره نمود که عرضه آیفون 9 دقیقا طبق برنامه های قبلی اپل در نیمه اول سال 2020 اتفاق خواهد افتاد و شیوع ویروس کرونا تاثیر خاصی روی آن نداشته!

تا به اینجای کار شایعات حاکی از آن است که آیفون 9 از یک نمایشگر 4.7 اینچی با وضوح 750 × 1334، دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 7 مگاپیکسلی سلفی، پردازنده A13 Bionic به همراه 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان افزایش و باتری 1700 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که برای یک گوشی با مشخصات میان رده آن هم از برند اپل کافی به نظر می رسد.

با محصولات 2020 اپل که در ماه های آینده رونمایی می شوند آشنا شوید

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 233

به "آیفون 9 در نیمه اول سال 2020 راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 9 در نیمه اول سال 2020 راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید