احداث 6 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن قم در ورزقان

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران: مدیر کل مدیریت بحران استان قم گفت: پس از زلزله شش هزار و 500 واحد اسکان موقت و 6هزار واحد دائمی توسط بنیاد مسکن انقلاب استان قم احداث و در اختیار هموطنان ورزقان نهاده شد.

احداث 6 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن قم در ورزقان

جهت دریافت خدمات اجرای رووف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از قم، در همایش تجلیل از مردم خیر قمی در بازسازی شهر زلزله زده ورزقان و احداث 10 مسجد در این منطقه، مسحن اروجی با اشاره به زلزله شهرستان ورزقان در سال گذشته اظهار کرد: زلزله شهرستان ورزقان در 21 مرداد سال گذشته رخ داد که پس از این اتفاق مردم خیر و مسئولان به کمک و کمک این شهر شتافتند.

مدیر کل مدیریت بحران استان قم اضافه کرد: با تشکیل کار گروهی که نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری و استانی قم در آن حضور داشتند تصمیم به اعزام گروه های امدادی به مناطق زلزله زده شهرستان های اهر، هریس و ورزقان گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه شهر قم در مرحله دوم کمک به مناطق زلزله زده شهرستان ورزقان عنوان نمود: وزارت کشور در مرحله دوم از شهر قم کمک خواست که شهر قم در مرحله نخست نیز آمادگی کاملی را جهت کمک رساندن به هموطنان زلزله زده شهرستان ورزقان را داشت.

اورجی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر و نیروهای استانداری و شهرداری برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده شهرستان ورزقان اعزام شدند و یکی از مناطق شهرستان ورزقان برای امداد رسانی به نیروهای قمی اختصاص پیدا کرد که نیروهای امداد رسان قمی به سرعت آغاز به عملیات آوار برداری نموده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استان قم با اشاره به احداث مساکن موقت و دائمی عنوان نمود: پس از زلزله شش هزار و 500 واحد اسکان موقت و 6هزار واحد دائمی توسط بنیاد مسکن انقلاب استان قم احداث و در اختیار هموطنان ورزقان نهاده شد.

وی توضیح داد: گروه های امداد جمعیت هلال احمر قم پس از وقوع زلزله پنج دستگاه آمبولانس و 15 امدادگر را به این منطقه اعزام کردند که در این میان هفت گروه امدادی اقلام غذایی را در میان زلزله زدگان توزیع می کردند و از سوی دیگر سه دستگاه لودر نیز برای آوار برداری به منطقه زده زده شهرستان ورزقان اعزام شد.

اورجی با اشاره به کمک مردم و مسئولان قمی به زلزله زدگان شهرستان ورزقان عنوان نمود: مسئولان و مردم قمی با اعتقادات مذهبی و خالصانه خود به تمامی هموطنان خود کمک می نمایند و این عظیم ترین نعمت برای شهر قم است که افراد خیر و انسان دوست در آن جمع شده اند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 350

به "احداث 6 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن قم در ورزقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 6 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن قم در ورزقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید