اصرار ستاره مطرح به پرسپولیسی شدن ، با این رقم سرخپوش می شوم

به گزارش مجله نازلارا، ستاره نامدار فوتبال ازبکستان به شدت خواستار حضور در باشگاه پرسپولیس است.

اصرار ستاره مطرح به پرسپولیسی شدن ، با این رقم سرخپوش می شوم

به گزارش خبرنگاران درحالی که تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نتوانسته منهای شهاب زاهدی مهاجم ایرانی یا خارجی برای فصل تازه جذب کند، یکی از بازیکنان بزرگ آسیایی چند روزی است که دنبال حضور در پرسپولیس است.

جلال الدین ماشاریپوف وینگر مطرح ازبکستانی که سابقه بازی در پاختاکور ازبکستان، شباب الاهلی امارات و النصر عربستان را دارد از طرف ایجنت ها پیام داده که حاضر است به پرسپولیس بیاید.

گفته شده حتی ماشاریپوف اعلام نموده که حاضر است با یک مبلغ معقول (حدود 500 هزار دلار) با پرسپولیس قرارداد ببندد. مهمترین علت ماشاریپوف برای حضور در پرسپولیس، همگروهی این تیم با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است.

ماشاریپوف که سال گذشته در النصر بازی می کرد بعد از حضور رونالدو و دیگر ستاره ها از النصر به شکل بدی کنار گذاشته شد و به خاطر همین دوست دارد به پرسپولیس بیاید تا در تقابل با النصر از این تیم عربستانی انتقام بگیرد.

مشکل بزرگ اما پست بازی ماشاریپوف است. پرسپولیس دنبال مهاجم است اما پست ماشاریپوف وینگر و پشت مهاجم است و به خاطر همین فعلا یحیی گل محمدی مخالف حضور این ازبکستانی معروف در پرسپولیس شده است. در نهایت باید دید که این بازیکن می تواند به پرسپولیس بیاید یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1722

به "اصرار ستاره مطرح به پرسپولیسی شدن ، با این رقم سرخپوش می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار ستاره مطرح به پرسپولیسی شدن ، با این رقم سرخپوش می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید