تور ترکیه: اطلاعاتی درباره هزینه های سفر به آنکارا

به گزارش مجله نازلارا، هزینه های سفر آنکارا

آیا از هزینه های سفر آنکارا اطلاعات دارید؟ آیا می دانید علل بسیاری در هزینه های سفر آنکارا موثر می باشد؟ با ما همراه باشید و در این خصوص آگاهی های لازم و مفید را به دست آورید.آنکارا مرکز سیاسی و دمین شهر بزرگ کشور ترکیه می باشد با توجه به شرایط اقلیمی شهر آنکارا از شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد و در ارتفاع 900 متری از سطح دریا واقع شده است.

تور ترکیه: اطلاعاتی درباره هزینه های سفر به آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این شهر تاریخی هر ساله مقصد سفرهای سرگرمیی و گردشگری بسیاری از گردشگرها و مسافران قرار می گیرد؛ که در این میان هزینه های سفر آنکارا از جمله سوالاتی می باشد که برای اغلب مسافران و گردشگران جای سوال می باشد اگر بخواهیم در مورد هزینه های سفر آنکارا جوابگو باشیم باید گفت این هزینه ها به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این علل هزینه اقامت، هزینه حمل و نقل، هزینه سوغاتی، هزینه سرگرمی، هزینه تلفن و هزینه خورد و خوراک را نام برد؛ که این البته این موارد با توجه به خواست و علایق مسافران و گردشگران متغیر می باشد که در ادامه مطالب در مورد هر یک از موارد ذکر شده اطلاعاتی را برای شما خوانندگان و گردشگران عزیز ارائه خواهیم داد.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه لحظه آخری و تور گرجستان مقرون به صرفه هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های مجذوب نماینده سفر کنید.

هزینه اقامت در آنکارا

آیا می دانید هزینه های سفر آنکارا در فصول مختلف، متغیر می باشد؟ هزینه اقامت در فصل بهار و تابستان با توجه به ورودی بسیار گردشگران بسیار گران می باشد در حالی که در فصل پاییز و زمستان به صورت قابل توجهی این هزینه ها افت می نماید. هزینه اقامت از جمله هزینه های سفر آنکارا می باشد که می توان گفت هزینه اقامت در این شهر مقایسه با شهر استانبول بسیار پایین تر می باشد همانطور که میدانید واحد پول ترکیه لیر ترکی می باشد.

در شهر آنکارا اقامتگاه ها و هتل های بیشماری با امکانات و خدمات لوکس و متنوع برقرار می باشد که افراد می توانند با سفر به این شهر زیبا و تاریخی با فاصله نسبتا کمی از مرکز شهر با هزینه های مناسب اقامتگاه مدنظر خود را رزرو نمایند.

با توجه به تنوع بسیار بین هتل ها و اقامتگاه های این شهر گردشگران می توانند به راحتی با توجه به اندازه بودجه خود مناسب ترین اقامتگاه را رزرو نمایند از این رو به هیچ وجه نگران هزینه های اقامت خود در سفر به شهر آنکارا نباشید.

از معروف ترین و برترین اقامتگاه های شهر آنکارا می توان به هتل هیلتون سا، هتل دمونتی و هتل موون پیک اشاره کرد که هر یک از این هتل ها با داشتن لوکس ترین و مدرن ترین خدمات و امکانات از مهمانان و مشتریان خود استقبال و پذیرایی می نمایند هم چنین با ارائه قیمت های مناسب و معقول رضایت و توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را کسب کرده اند.

هزینه خورد و خوراک از هزینه های سفر آنکارا

کشور ترکیه در بسیاری از موارد شباهت با کشور ایران دارد که از جمله این موارد می توان به فرهنگ غذایی اشاره کرد از این رو در سفر به شهر آنکارا مسئله ای با غذاهای این شهر نخواهید داشت چرا که مزه و پخت بسیاری از غذاهای ترکیه ای شبیه غذاهای ایرانی می باشد. همانطور که میدانید هزینه خورد و خوراک از موثرترین موارد در هزینه های سفر آنکارا می باشد چرا که میل کردن یک وعده غذایی در یکی از رستوران های لوکس و مدرن آنکارا در مقایسه با یک رستوران معمولی، تفاوت بسیار زیادی را در پی دارد.

اگر شما قصد دارید هزینه های سفر آنکارا برایتان با ارقام پایینی اتمام شد پیشنهاد می کنیم با انتخاب رستوران های میانه غذا میل نمایید و یا می توانید برای داشتن هزینه های ناچیز اقدام به تهیه لیستی از مواد غذایی کرده و در طول سفرتان خود به آشپزی مشغول شوید. غذاهای خیابانی شهر آنکار نیز از مورد پسند ترین گزینه هایی می باشد که حتما در سفر به ین اشهر امتحان کنید. هزینه های یک وعده غذا در یک رستوران مقرون به صرفه حدود 20 لیره در حالی که این هزینه در یک رستوران گران قیمت به 70 لیره می رسد. گردشگران و گردشگر ها می توانند برای داشتن هزینه های مناسب با توجه به اندازه بودجه خود مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند.

[cn-suggest-posts sts=کاریا مجذوب نماینده ترین جهت پیاده روی ترکیه stl=https://deltaban.com/attraction/most-attractive-hiking-trail-turkey/ sbs=تور ترکیه sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

هزینه حمل و نقل از هزینه های سفر آنکارا

آیا قصد دارید هزینه های سفر آنکارا برایتان مقرون به صرفه تمام شود؟

از دیگر هزینه های سفربه تور آنکارا می خواهیم در این بخش به هزینه حمل و نقل اشاره کنیم. سیستم حمل و نقل در این شهر معمولی بوده و گردشگران نبایستی در انتظار وسایل نقلیه پیشرفته و حرفه ای در این شهر باشند از جمله سیستم حمل و نقل در این شهر می توان به 3 نوع آن، اتوبوس، مترو و تاکسی اشاره کرد.

مترو:

گردشگران و مسافران می توانند برای این که در ترافیک سنگین شهر آنکارا نمانند از میان وسیله نقلیه مختلف این شهر مترو را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند. برای این امر مسافران بایست کارت الکترونیکی از باجه های مربوط به ایستگاه مترو تهیه نمایند. حداقل ترین شارژ این کارت ها 2 هزار تومان می باشد.

تاکسی:

تاکسی های شهر آنکارا زرد رنگ بوده و هزینه جا به جایی با تاکسی ها به وسیله تاکسی متر محاسبه می شود. هم چنین از نکات قابل توجه در این خصوص این است که هزینه حمل و نقل در شبانه روز یکسان می باشد.

اتوبوس:

اتوبوس های شهر آنکارا در دو نوع می باشد که یک سری از آنها دارای لوگوی EGO می باشند و در رنگ های سفید و آبی قابل مشاهده می باشند. هزینه حمل و نقل با این اتوبوس ها بسیار مقرون به صرفه بوده و شما می توانید بلیت های الکترونیکی مخصوص اتوبوس های آنکارا را تهیه نمایید.

هزینه سرگرمی در آنکارا

هزینه سرگرمی یکی دیگر از هزینه های سفر آنکارا محسوب می شود که می توان گفت یکی از اجزای اصلی سفر به این شهر می باشد. شهر انکارا با توجه به قدمتی تاریخی که دارد جاذبه های طبیعی و تاریخی بی شماری را در دل خود جای داده است که گردشگران و مسافران در سفر به این شهر علاقه بازدید از تمامی این زیبایی های باور نکردنی می باشند. بازدید از بعضی از جاذبه های دیدنی در این شهر هزینه هایی را در پی دارد که از جمله این جاذبه های می توان به موزه رحمی ام کوچ، موزه تمدن های آناتولی و برج آتاکوله اشاره کرد.

هم چنین پارک های آبی از جمله مکان هایی می باشد که مد نظر اغلب گردشگران و گردشگر ها واقع می باشد که بایستی با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در این اماکن عمومی هزینه های تعیین شده را متقبل نمایید. البته اگر قصد دارید هزینه های سرگرمی در سفر به شهر آنکارا بسیار مقرون به صرفه تمام شود می توانید با شرکت در تور آنکارا هزینه های مقرون به صرفه تری را متقبل شوید. از جاذبه هایی که ورودی آنها رایگان میباشد می توان به مسجد قوجاتپه، قلعه آنکارا و مقبره آتاتورک اشاره کرد.

[cn-suggest-posts sts=آشنایی با کاخ بیلربی در استانبول ترکیه stl=https://deltaban.com/attraction/biliry-palace-istanbul/ sbs=تور ترکیه لحظه آخری sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

هزینه تلفن در آنکارا

در کشور ترکیه سه اپراتور بزرگ به نام های وودافون، آوا و ترکسل تلفن های همراه را پشتیبانی می نمایند. با توجه به طرح های تخفیفی سیم کارت های ترکسل، محبوبیت این سیم کارت ه بسیار بیشتر از دیگر اپراتورها می باشد که گردشگران و مسافران در صورتی که به مدت طولانی در این شهر اقامت خواهند کرد می توانند با تهیه یکی از سیم کارت های ترکیه به راحتی اقدام به برقراری ارتباط نمایند؛ و یا می توانند با محاسبه بهای رومینگ تلفن همراه خود را مورد استفاده قرار دهند که به صرفه تر تمام می شود و در نتیجه هزینه های سفر آنکارا برایتان مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب نماینده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1341

به "تور ترکیه: اطلاعاتی درباره هزینه های سفر به آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: اطلاعاتی درباره هزینه های سفر به آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید