بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران، میلیچ کرچیچ در کنفرانس خبری بعد از مصاف با سایپا اظهار کرد: خیلی سخت است که بعد از این بازی صحبت کنیم به دلیل اینکه آنها (سایپا) در دقایق آخر گل زدند؛ 30 دقیقه اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و خیلی خوب بازی کردیم اما برای تطابق با شرایط چمن بازی کار سختی داشتیم ولی نیمه اول در کل خوب سپری شد.

بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند

وی اضافه نمود: نیمه دوم را نیز خوب آغاز کردیم ولی مثل همواره و چند بازی آخر روی ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم، ابتدا برای این ضربات من تو من کردیم ولی بعداً به دفاع منطقه ای روی آوردیم ولی باز هم مشکل داشتیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن توضیح داد: این موضوع بدان معناست که ذهنیت بازیکنان ما اشکال دارد و ما باید در لحظات آخر بازی تمرکز کافی داشته باشیم اما برخی بازیکنان ممکن است از این ضربات ترس داشته باشند.

وی ادامه داد: در حفظ توپ و تساوی که داشتیم مقداری ترس و تنش اضطراب در بین بازیکنان دیده می شد که این یک مشکل ذهنیتی است که روی آن کار می کنیم.

کرچیچ اضافه نمود: شرایط شهاب گردان را دقیق نمی دانیم ولی او در پاشنه پا مشکل داشت و نمی توانست این بازی را درون زمین باشد و وقتی به اصفهان برسیم شرایط دقیق مصدومیت او تعیین می گردد، شهاب (گردان) بازیکن بزرگی است و تجربه بسیار خوبی دارد و باید فرایند خود را بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 875

به "بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید