تور آفریقای جنوبی ارزان: باید دل نترسی داشته باشید تا این ویدیو از آفریقای جنوبی را ببینید!

به گزارش مجله نازلارا، سافاری آفریقای جنوبی

امکان ندارید عاشق حیات وحش و حیوانات باشید و به سافاری در آفریقای جنوبی فکر نکرده باشید. آفریقای جنوبی است و سافاری اش! سافاری در آفریقای جنوبی آنقدر هیجان انگیز و مجذوب کننده است که علاقمندان به حیات وحش به هیچ وجه نمی توانند چشمانشان را روی این ماجراجویی ببندند. نشستن در ماشین جیپ و زدن به دل پارک های ملی آفریقا همان چیزی است که خیلی از ماجراجویان آرزوی یک لحظه تجربه اش را دارند. در جایی نزدیک پارک ملی کمپ می زنید و صبح زود می زنید به دل پارک تا لحظات تعقیب و گریز شکار صبحگاهی را دیدن کنید. از عمق پارک های ملی می گذرید و حیوانات را در سکونتگاه واقعی شان دیدن می کنید، گاهی حیوانات به ماشینی که در آن سوارید نزدیک می شوند و فرصت این را پیدا می کنید تا آن ها را در فاصله چند سانتی متری خود ببینید بدون اینکه کوچک ترین خطری شما را تهدید کند! شاید برای کسانی که عاشق دیدنی حیواناتند سافاری در آفریقای جنوبی نهایت ماجراجویی باشد چون اینجا پر از حیوانات منحصربفرد و خاص است.

تور آفریقای جنوبی ارزان: باید دل نترسی داشته باشید تا این ویدیو از آفریقای جنوبی را ببینید!

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

گاهی از میان رودخانه ها رد می شوید و گاهی از میان درختان و دشت ها! گاهی چشمتان به دوردست ها خیره می ماند تا حیوانی را که دوست دارید ببینید و گاهی هم صدای نعره های آشنایی را از دور می شنوید و ذوق زده می شوید که می توانید تا لحظاتی دیگر حیوانی که آرزویش را داشتید ببینید. هر کدام از پارک های ملی آفریقای جنوبی به داشتن حیواناتی خاص معروف است و جذابیت های خاص خودش را دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1384

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: باید دل نترسی داشته باشید تا این ویدیو از آفریقای جنوبی را ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: باید دل نترسی داشته باشید تا این ویدیو از آفریقای جنوبی را ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید