بخش زیادی از قهرمانان متولد روستاها هستند

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران/لرستان مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: بخش زیادی از قهرمانان متولد روستاها هستند.

بخش زیادی از قهرمانان متولد روستاها هستند

حسن رنگرز در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای قلعه رحمت لرستان که امروز سوم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: این رویکرد که زیرساخت های ورزشی در همه مناطق کشور به صورت عادلانه اجرا گردد، قابل تقدیر است.

وی اعلام کرد: یک جمعیت مولد در روستاهای لرستان وجود دارد که دولت نیز در این راستا به دنبال توجه به زیرساخت های مناطق روستایی است.

رنگرز با بیان اینکه بخش زیادی از قهرمانان متولد روستاها هستند، تاکید نمود: همین موضوع نشان می دهد باید توجه ها بیش از گذشته به این مناطق صورت گیرد.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از خیرین ورزشی، اذعان کرد: تحریم های ظالمانه که علیه کشور به وجود آمده، باعث شده بتوانیم حداقل ها را به مردم ارائه دهیم.

سید علی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این آیین گفت: پروژه ورزشی روستای قلعه رحمت از سال 98 با زیر بنای 1000 متر مربع شروع شد که با اعتبار 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی تاکید نمود: نگاه دولت با توجه به تحریم های انجام شده و بحران سراسری کرونا به شکلی است که خدمت رسانی حتی در مناطق محروم نیز متوقف نشده است.

کریمی اظهار داشت: سیاست های وزارت ورزش و جوانان هم در بٌعد همگانی و هم قهرمانی قابل تقدیر است که کوشش دارد نیازهای ورزشی جامعه مرتفع گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: علاوه بر کوشش برای افزایش سرانه فضای ورزشی استان که 57 سانتی متر بوده به دنبال توازن زیرساخت ها در مناطق مختلف خواهیم بود که افتتاح امروز یک نمونه از آن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 626

به "بخش زیادی از قهرمانان متولد روستاها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش زیادی از قهرمانان متولد روستاها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید