برای انجام بازی های تدارکاتی زیاد مجاب شدم، به آمادگی نرسیده ایم

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران، پس از تعطیلی چند ماه رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سپاهان و سیرجان استارت بازی های تدارکاتی را زدند. دو تیم روز دوشنبه در سالن فدراسیون در چهار ست رو در روی هم قرار گرفتند و بازی با نتیجه 2 بر 2 به خاتمه رسید. بازی دوم نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می گردد.

برای انجام بازی های تدارکاتی زیاد مجاب شدم، به آمادگی نرسیده ایم

محمدرضا تندروان در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز دوشنبه تیمش مقابل سپاهان گفت: فارغ از مسائل، بسیار خوشحالم که بالاخره پس از مدت ها تعطیلی یک مسابقه در والیبال برگزار گردید. جدا از بحث فنی و دیگر مسائل، برگزاری این دیدارها برای والیبال ایران واجب تر است.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند در این مدت تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته اند. ولی از نظر بدنسازی و شرایط فشار هر دو تیم به مرز آمادگی کامل نرسیده اند . این روی کیفیت بازی تاثیر دارد. در کل بازی برای هر دو تیم راضی کننده بود.

وی درباره انجام بازی در چهار ست نیز گفت: قرار بر این بود بازی با هرنتیجه ای به سرانجام برسد. پس از چهار ست چون هنوز تیم ها به آمادگی صد درصد نرسیده اند و نیز بازی دو ساعت به طول انجامید ترجیح دادیم در چهار ست تمام گردد. فردا نیز بازی دوم را برگزار خواهیم کرد و امیدوارم از بازی روز دوشنبه با کیفیت تر باشد.

تندروان درباره حضور تیمش در تورنمنت ارومیه نیز گفت: از طرف باشگاه ارومیه، دعوت نامه ای ارسال شد و از بابت تشکر می کنم. اعتقادم برای برگزاری بازی تدارکاتی 2-3 بازی است اما با توجه به دوری چند ماهه از مسابقات مجاب شدم تا بازی های تدارکاتی بیش تری شرکت کنیم تا بازیکنانم به فضای مسابقه و بازی بازگردند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره رعایت نکات بهداشتی و به آغوش کشیدن بازیکنان پس از کسب امیتاز در بازی نیز گفت: درباره خانواده و رابطه پدر و فرزند نمی توانیم فاصله دو متری را رعایت کنیم. یک تیم مانند خانواده هستند یعنی اگر کسب ناقل باشد در جهت، هتل و زمین نیز می تواند ناقل باشد. اصل رعایت پروتکل این است که با تیم حریف که اطلاعاتی از نوع زندگی، نوع رفتار و نحوه کنترل نداریم، رعایت کنیم.

وی تاکید نمود: پیش از شروع بازی با تیم حریف توافق کردیم با فاصله سلام و احوال پرسی کنیم و با یکدیگر دست ندادیم. هر چهار ست بازی در یک زمین انجام شد و زمین ها را تغییر ندادیم. اما درباره تیم که مانند یک خانواده هستند نمی توان گفت به هم نزدیک نشوید همانطور که یک پدر با فاصله دو متری از فرزندش در خانه نیست. اگر اتفاقی برای یک نفر در یک تیم بیافتد همه درگیر خواهند شد و این طبیعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 661

به "برای انجام بازی های تدارکاتی زیاد مجاب شدم، به آمادگی نرسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای انجام بازی های تدارکاتی زیاد مجاب شدم، به آمادگی نرسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید