بلندترین برج جهان را در دبی مشاهده خواهید کرد

به گزارش مجله نازلارا، تماشا زیباترین ترین، مهیج ترین و بلندترین برج جهان در دبی برای ماجراجویان و علاقه مندان به سفر و جهانگردی حتماً بسیار هیجان انگیز است. این اتفاق به زودی با رونمایی از برج خلیج دبی اتفاق خواهد افتاد. این برج که در سال 2020 افتتاح می گردد و شما با ورود به این شهر شاهد بلندترین آسمان خراش جهان خواهید بود. زیبایی این ساختمان با اینکه هنوز به بهره برداری نرسیده است کاملا از روی سازه های آن معین است و با توجه به سابقه درخشان کشور امارات متحده عربی در ساخت برج ها و آسمان خراش ها با معماری تحسین بر انگیز، شاهد ورود میلیون ها جهانگرد به این منطقه خواهیم بود.

بلندترین برج جهان را در دبی مشاهده خواهید کرد

اگر قصد دارید به این منطقه سفر کنید تا از این برج تماشا کنید باید تا اواسط سال 2020 صبر کنید، در آن هنگام با خرید بلیط هواپیما به راحتی می توانید به این منطقه سفر کنید و شاهد بلندترین و هیجان انگیزترین و البته بلندترین برج جهان باشید. گفته می گردد این برج پس از اتمام ارتفاعی در حدود 930 متر خواهد داشت و برای دیده بانی نیز از آن استفاده خواهد شد.

سفر به دبی

معمولاً کشورها با ساخت بناهای مختلف هیجان انگیز سعی میکنند گردشگر ها را برای درآمدزایی به سمت خودشان جذب کند، دبی نیز تا چند سال پیش جایی چون بیابان بود که توانست با سازه های غول پیکر خود را در میان شهرهای گردشگری نه تنها معرفی کند بلکه به عنوان شناخته شده ترین آنها نیز درآمدهای بسیاری کسب کرد. گردشگری روز به روز در این منطقه توسعه یافت و با کسب رتبه های مختلف ایرلاین امارات، این کشور جایگاه ویژه ای نیز در جهان پیدا کرد.

ایرانیان نیز با دریافت ویزا، به این کشور و بزرگترین و معروف ترین شهر آن یعنی دبی سفر میکنند، اگر شما هم تمایل دارید که به این منطقه سفر کنید می توانید با خرید تور دبی خبرنگاران از قیمت پایین برای سفر به این منطقه استفاده نمایید.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1548

به "بلندترین برج جهان را در دبی مشاهده خواهید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندترین برج جهان را در دبی مشاهده خواهید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید