تشکیل ستاد خدمات سفر نوروز 99 در 8 شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش مجله نازلارا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: ستاد ویژه خدمات سفرهای نوروز 99 در هشت شهرستان استان راه اندازی شده و در بقیه استان ها نیز شکل خواهد گرفت.

تشکیل ستاد خدمات سفر نوروز 99 در 8 شهرستان آذربایجان غربی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی, ریتا خضرزاده 30 بهمن ماه 98 در ادامه اضافه کرد: این ستادها تا به امروز 15 جلسه کاری تشکیل داده و در مجموع 146 طرح و پیشنهاد را نموده است.

او ادامه داد: علاوه بر تشکیل ستاد کل خدمات سفر استان، جلسات کمیته های تخصصی از جمله اسکان رفاه، اطلاع رسانی و تبلیغات به منظور پیگیری و عملیاتی کردن مصوبات تشکیل شده است.

معاون گردشگری آذربایجان غربی توضیح داد: هم زمان با تشکیل این ستادها، بازدیدها و نظارت های ویژه ای از تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی و خدماتی سطح استان توسط کارشناسان این معاونت و دستگاه های اجرایی عضو کمیته ستاد در دستور کار قرارگرفته است.

او با اشاره به پیگیری ّ تصمیم گیری ها توسط این اداره کل به عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر، اظهار کرد: با دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد و کمیته ، ارتباط دائم داریم تا آمادگی 100 درصدی برای میزبانی شایسته هم وطنان در نوروز 99 داشته باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 175

به "تشکیل ستاد خدمات سفر نوروز 99 در 8 شهرستان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل ستاد خدمات سفر نوروز 99 در 8 شهرستان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید