تعطیلات تمام شد، ساعت موبایل ها درست نشد

به گزارش مجله نازلارا، این مشکل در چهاردهمین روز فروردین و شروع به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و بعضی گوشی ها اجازه تنظیم غیراتوماتیک (دستی) ساعت را به کاربر نمی دهند

تعطیلات تمام شد، ساعت موبایل ها درست نشد

با وجود گذشت 14 روز از شروع سال تازه، ساعت بعضی دستگاه های آنلاین مانند گوشی های موبایل و تبلت ها همچنان یک ساعت جلوتر را نشان می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 24 روز اول فروردین، به رغم مصوبه مجلس مبنی بر لغو تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت بعضی موبایل ها به صورت اتوماتیک همانند سال های قبل، یک ساعت به جلو کشیده شد.

وزارت ارتباطات پس از آن اعلام نمود که همه اقدامات لازم [برای آگاه ساختن مراجع جهانی از ثابت ماندن ساعت در ایران] را از ماه ها قبل انجام داده و سازمان تنظیم مقررات نیز در اطلاعیه ای، مشکل اختلال ساعتِ بعضی گوشی ها را مربوط به شرکت سازنده آنها دانست و از انجام پیگیری های لازم برای حل این مشکل و انتشار به روزرسانی تازه از سوی تولیدکنندگان تلفن همراه اطلاع داد.

با این حال این مشکل در چهاردهمین روز فروردین و شروع به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و بعضی گوشی ها اجازه تنظیم غیراتوماتیک (دستی) ساعت را به کاربر نمی دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی بعضی دیگر از گوشی ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با بعضی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای آنلاین برای کاربران ایجاد می نماید.

لازم به ذکر است این مشکل برای سامانه تلفن گویا (20119) نیز ایجاد شده بود اما به محض انتشار خبر آن در فضای مجازی، ساعت آن اصلاح شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1662

به "تعطیلات تمام شد، ساعت موبایل ها درست نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات تمام شد، ساعت موبایل ها درست نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید