ثبت نام یارانه یلدایی ایران خودرو؛ شرط مهم خرید خودرو برای زنان حذف شد

به گزارش مجله نازلارا، فروش فوق العاده ایران خودرو که از 26 آذر ماه شروع شده بود، امروز به خاتمه می رسد و متقاضیان خرید خودروی مقرون به صرفه، تنها امروز فرصت ثبت نام دارند.

ثبت نام یارانه یلدایی ایران خودرو؛ شرط مهم خرید خودرو برای زنان حذف شد

به گزارش تجارت نیوز، ایران خودرو از 26 تا 28 آذر ماه طرح فروش فوق العاده خودرو داشت که در آن به دو گروه از متقاضیان دو مدل خودرو عرضه می گردد.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر و مالکان خودرو های فرسوده، دو گروهی هستند که می توانند در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو شرکت نمایند.

بعلاوه در این طرح فروش فوق العاده، دو خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ال ایکس عرضه می گردد. مدت تحویل این خودرو ها سه ماهه است و این خودرو های ثبت نامی اسفند 1401 به برندگان تعلق می گیرد.

بعلاوه مراسم قرعه کشی ایران خودرو 30 آذر یعنی روز چهارشنبه و با حضور نهاد های ناظر برگزار می گردد. متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو تنها امروز را فرصت دارند که برای ثبت نام به سامانه esale.ikco.ir مراجعه نمایند.

حذف شرط مهم خرید خودرو

نکته مهمی که روزنامه دنیای اقتصاد به آن اشاره نموده حذف یک شرط مهم برای مادران زیر 18 سال دارای دو فرزند است. این افراد هم مانند سایر زنان می توانند در طرح یلدایی ایران خودرو شرکت نمایند. اما برای خرید خودرو بر خلاف دیگر متقاضیان نیازی به داشتن گواهینامه ندارند!

به عبارتی در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، این نکته مورد تاکید قرار گرفته که مادران زیر 18سال که دارای دو فرزند یا بیشتر هستند، می توانند بدون گواهینامه برای خرید خودرو ثبت نام نمایند. این در حالی است که دیگر متقاضیان همه باید بالای 18 سال باشند و گواهینامه داشته باشند.

شرایط ثبت نام طرح فروش فوق العاده

نکته مهمی که در طرح نو ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی توانند در این طرح شرکت نمایند. تنها دو گروه می توانند در فروش فوق العاده 26 آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودرو های فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودرو های فرسوده را اعلام ننموده است.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودرو های فرسوده قیمت خودرو ها اعلام نشده است.

در طرح ویژه مادران، قیمت کارخانه سورن پلاس 281 میلیون تومان اعلام شده، اما قیمت کارخانه این خودرو حدود 467 میلیون تومان است. بعلاوه قیمت پارس ای ال ایکس 209 میلیون تومان است، اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود 440 میلیون تومان است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق العاده مالکان خودرو های فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده نموده که معین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می گردد. یعنی حدود سه ماه دیگر.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1619

به "ثبت نام یارانه یلدایی ایران خودرو؛ شرط مهم خرید خودرو برای زنان حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام یارانه یلدایی ایران خودرو؛ شرط مهم خرید خودرو برای زنان حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید