تور مالزی: جستجوها برای یافتن هواپیمای مسافربری مالزی تعلیق شد

به گزارش مجله نازلارا، جستجوها برای یافتن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی که حدود سه سال پیش ناپدید شده بود به طور رسمی تعلیق شد.

تور مالزی: جستجوها برای یافتن هواپیمای مسافربری مالزی تعلیق شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مقامات دولت های مالزی، چین و استرالیا در نشست مشترک خبری اعلام کردند با وجود جستجو در گستره ای به وسعت حدود 120 هزار کیلومتر مربع در اقیانوس هند که موفقیت اندکی داشته است، به ناچار و با کمال تاسف تصمیم به تعلیق جستجوها گرفته اند.

پرواز 370 هواپیمایی مالزی (ام اچ 370) پرواز یک هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی بود که در 8 مارس سال 2014 از کوالالامپور، مرکز مالزی، با 239 مسافر تبعه 14 کشور گوناگون راهی پکن بود اما به علت نامعلومی پس از تغییر جهت تماس آن با رادار قطع و ناپدید شد.

عملیاتی بین المللی برای پیدا کردن این هواپیما به وسیله بیش از 26 کشور به جریان افتاد و گفته شد بزرگ ترین عملیات جستجو در تاریخ بوده است.

هواپیمای بوئینگ 777 یکی از ایمن ترین هواپیمای دنیا است که در طول 19 سال عرضه به بازار فقط دچار دو سانحه شده که سه نفر در جریان آن کشته شدند. یکی در سال 2008 برای پرواز 38 هواپیمایی بریتانیا بوده که هیچ تلفاتی نداشت و دیگری در سال 2013 برای پرواز شماره 214 هواپیمایی آسیانا که 3 نفر در جریان آن مردند.

شرکت هواپیمایی مالزی نیز در طول عمر خود تنها دو سانحه منجر به مرگ داشته که یکی از آنها به علت هواپیماربایی به وجود آمده است.

منبع: کجارو / cann.ir
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1454

به "تور مالزی: جستجوها برای یافتن هواپیمای مسافربری مالزی تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: جستجوها برای یافتن هواپیمای مسافربری مالزی تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید