جلسه اضطراری دولت اسلام آباد برای مقابله با احتمال شیوع ویروس کرونا

به گزارش مجله نازلارا، در پی تشدید خطر ویروس کرونا در شرق آسیا که منجر به مرگ بیش از 100 نفر شده است دولت اسلام آباد جلسه اضطراری برگزار کرد.

جلسه اضطراری دولت اسلام آباد برای مقابله با احتمال شیوع ویروس کرونا

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، دولت اسلام آباد ضمن تشکیل جلسه ای اضطراری به احتمال شیوع ویروس کرونا در خاک پاکستان پرداخت.

وزرای پاکستانی تصریح کردند: احتمال شیوع کرونا در پاکستان وجود دارد و باید تدابیر امنیتی در این خصوص جدی گرفته گردد.

در این جلسه که با حضور عمران خان نخست وزیر پاکستان و با ریاست دکتر ظفر میرزا معاون ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشتی برگزار گردید راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پاکستان آنالیز شد.

عمران خان در این خصوص گفت: تا به امروز 2 هزار تبعه چینی به این ویروس کشنده مبتلا شده اند و با توجه به روابط نزدیک و خوب اسلام آباد و پکن احتمال شیوع این ویروس باید کاملا جدی گرفته گردد.

وی گفت: سفر اتباع چینی به پاکستان باید با تدابیر خاص همراه باشد و آنها در بدور ورود به پاکستان به صورت کامل معاینه شوند.

نخست وزیر پاکستان گفت: شیوع بیماری در کشورهایی مانند کره جنوبی و تایلند نیز شروع شده و این زنگ خطری برای دیگر کشورهای منطقه است.

با دستور ویژه نخست وزیر پاکستان سه آزمایشگاه بین المللی احتمال شیوع بیماری در پاکستان را آنالیز می نمایند و تمام اتباع چینی یا مسافرانی که از چین به پاکستان سفر می نمایند نیز در بدو ورود با تجهیزات ویژه آزمایش خواهند شد تا ناقل این بیماری نباشند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 237

به "جلسه اضطراری دولت اسلام آباد برای مقابله با احتمال شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه اضطراری دولت اسلام آباد برای مقابله با احتمال شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید